matkaveri

olisko ketään innokasta lähtee 1.6. italiaan taorminaan?ettei tarttis maksaa 120 euroa yhden hengen lisää.matka olis viikon ja maksais 486 puolihoidolla.vaikka olen 56v.en ole mikään "mummo"!!mutta en bilettäjä ja liikkuisin ihan omiin nimiini.saisit olla myös omissa ympyröissä.ja naishenkilö tietysti kyseessä.jos kiinnostaa ota yhteyttä.olen myös itse nainen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 10:18

ehkäpä tuohon "matkaveriin" kannattaisi vähän enemmän kertoa itsestään kun kysyy, vaikkapa nimimerkin.
kuitenkin jos joku täällä vastaa, ei voi anonyyminä vastata.

www.kimppa.net/Matkakaveri.aspx
www.rantapallo.fi/matkakesku...2ca9d647ba
www.unelmamatkat.net/keskust..._matkalle/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 10:29

olen kans samaa mieltä yllä olevan kans, et ei ole kovinkaan luotettavan tuntuinen kamun haku ilmoitus , jos sitä etsii anonyyminä...mut oletkin jo tänne kirjautunut , jot otappa nimimerkkisi esiin ja hae sit kaveria ...saattapi onnistuakkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:48

Onnea vaan anonyymin matkakaverin etsintään,joku voisi sanoa äkkilähdöksikin.Kohde on vallan mahtava.Takavuosina Taorminassa ystävien kanssa;ei-tasaparina jaoin loistohotellin huoneen tuikituntemattoman kanssa ja jälkeenpäin välillemme tuli elinikäinen ja syvä(hyvä)ystävyys elikkä sielujen sukulaisuus.Buon fortuna!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 11:13

Anonyymin kanssa minä en lähde minnekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 11:19

Taormina on upea kaupunki, kannattaa mennä mutta eikä se reissu luonnistu ilman kaveriakin?
Pikkasen vaikea on anonyyminä täältä toveria etsiä.... en ymmärrä kuinka "treffit" luonnistuisivat.

Lisätty: 28.05.2010 - 10:18

Mielestäni 120 e ykköslisänä ei ole kallis ollenkaan , etenkin kun tuo perushinta on noin edullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 11:54

Ei kysyvä tieltä eksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 12:03

Tuntuu mafia-jutulta, kun matkaverta kysellään jo täällä koto-Suomessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 12:40

Kyl mää vaa lähren mut mennään vaik ny ensi Tampereelle...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:00

Ehkä kannattaisi keskittyä tienaamaan se 120 euroa, tai unohtaa koko matka, jos se on kynnyskysymys.
Jos kelpuuttaisit miehen matkaseuraksi, niin saattaisit onnistuakin. Varmaan säästäisit myös huomattavasti enemmän. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 14:46

Valitettavasti en minäkään kanssasi pääse matkalle, on kaksi reissua vielä edessä tekemättä. Mutta toivottavasti löydät sopivan seuralaisen.

Jos kommee mies olisi tahtonut, niin mikä ettei!