Tiesitkö että tuopilliseen menee saavillinen vettä ? (ilmankos se jouksuttaa nurkan takana)

oletko ajatellut minkälaisen 'vesijäljen' sinä jätät ?

www.mtv3.fi/uutiset/talous.s...05/1132223

Avainsanat: vesijälki tuopillinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 10:01

jopa kuudesta teepussista tulee kuusi kupillista kustakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 09:20

Auto käy bensalla ja miehet käy kusella!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 09:36

Olen työntekijänä ollut oluen valmistusprosessin valmistuksen mukana useita vuosia toiminut, Hartwallin Kaarinan tehtaalla. Jonka toiminta lopetettiin 1996 vuoden viimeisenä päivänä. Ja huumoria oli että jos KOFFIA juot niin Auraa kuset, oli nämä hevoset vetämässä niitä kärryjä, joilla olutta mainostettiin.En itse koskaan merkkiä moiti ,oli se vaikka Turun pahaa vettä, janoonsa juo vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:40

on tuo aika iso määrä vettä ja kuinka isoja vesijalan jälkiä onkaan ruassa , rasvoisa, ym tuotteissa , jopa wc-paprussakin on 5% vettä .. siis ennen pyttyn joutumista sit se onkin jo 100% .. mutta uskomattoman paljon me käytämme vettä eri muodoissa .. tästä oli aamulla töllöttimessä ohjelmaa ja pisti kyllä miettimään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 12:01

Eikös se tuore kurkku ole melkein pelkkää vettä.Ilmankos ne kalja ihmiset menee kuselle koko ajan.Olen katsellut joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 12:43

Heh...bongari,ei saa katsella kun toiset pissii....! ;-)

Lisätty: 27.05.2010 - 15:41

No,tänään on mennyt sitten aikas monta saavillista VETTÄ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 12:55

Ou nou!
Minä kun olen yrittänyt säästää noudattamalla tämän linkin viimeistä strippiä:www.hs.fi/viivijawagner/kate...84?sivu=15

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:02

En ole tiennyt, mutta kyllä sitä muori pärjää kun on nesteenpoistopillerit plakkarissa.
Ja ei avaa kaljahanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:27

Olen joskus aikoinani tehnyt itse olutta, eikä väittämä pidä paikkaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 14:10

Se on hyvä, että aineenvaihdunta pelittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 14:40

Enpä olis tiennyt, ihmekös tuo jos rakko ei kestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 18:01

Pitäiskö tuo nyt käsittää niin, että olutta ei tarvitse juoda kuin ihan vähän, kun jo tulee vuorokauden veden tarve latkittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 19:56

No nyt ymmärrän miksi vielä seuraavana päivänä on turpea olo.
Olen seurannut sahdin valmistusta, kyllä todellakin vettä kuluu ja paljon kaikkien vaiheiden jälkeen.