Huomenta napsulaisille. Kuinka aamu alkaa ja millaisessa säässä?

Lisätty: 27.05.2010 - 07:00

Pohjois-Savossa paistaa aurinko ja mittari näyttää juuri nyt +12.2° ja eikun puutarhahommiin. Arvatkaas kenellä alkaa kesäloma yhden yövuoron jälkeen?

Avainsanat: sää ajankohtainen aina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 06:53

Huomenta! Harmaalta näyttää.Aiomme silti mennä tänään Pinsiön puutarhaan katselemaan jos
vaikka tarttuis jotain mukaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Puutarhanapsut lähtevät liikkeelle joka säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 06:52

sataa sataa ropisee pilipilipom! lämmintä +8C.
normaali aamu, Fiina-koiran kanssa lenkillä satoi tai paistoi.

Lisätty: 27.05.2010 - 07:24

Aurinkoista kesälomaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 07:13

Yöllä on satanut, ja taivas pilviä täynnä, voivat vettäkin olla täynnä, lämpöasteita 8 ja ei tuule vielä ainakaan. Menen projektiani vähän katselemaan, ja tällä ilmalla se riittääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:09

Harmaalle näyttää ainakin aamu.)9+Kova kosteus ilmassa.Yö ei ollut niin kylmä, mitä oli edellis yö.Säätieto ei nyt aurinkoo oikein luvannut.Sade saisi olla ohitse.Joka paikka on saanut tarpeeksi vettä.Kanta-Hämettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:51

Turku Airiston reuna. Pivinen taivas ja asteita 10,4. Yöllä satanut, vaan ei enää. Ei väliä kun on menossa jääkaapin täyttömatkalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 09:01

harmaata on täälläkin turun kuppees ... niin ja huomenta kans sinne sinne ja sinne ... jok ikisille napsulaiselle ... tänään istutan purjon, tillin, salaatin, tomaatin ja muutaman kukan taimenen ... saa taas ihania makuja omasta yrttirenkaasta ruan mausteeksi , kuhan nuo vain kasvavat ... nyt hiukka hentossii , mut subraalia ja rakkautta niin hyvin kasvavat .. ja tietty jutusteluu .. niist kasvit kiittää ... kokeilkaapas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 09:25

Harmaata pilveä taivaalla. Alkaako sataa vai kirkastuuko taivas, siinäpä päivän kysymys.
Lämpötila +12 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 10:09

Täällä jämsänkoskella on pilvinen sää tällä hetkellä vielä lämmintä 11,5 astetta. kait se vielä siitä lämpenee kun kesä etenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 12:37

Keuruun sää on pilvinen tuulinen ja harmaa. Samanlainen kuin Tuulikilla olemme melkein rajanaapurit, ellei peräti olla. Lenkillä kiilailin rollattorini kanssa. Netti ei kiinosta kun yhteys jumittaa.
Täytyy pistellä vähän sukankudinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 12:54

...............ja Lahdessa pilvistä, sateista , lämpö vain +10
Onneksi siemenet kylvetty ja perennat istutettu, voi hyvällä omallatunnolla olla shaalin alla dekkarin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:35

Huomenta! Aamu alkaa mustalla kahvilla ja keittäisin mielelläni kaurapuuroa, mutta olen sellaisella antibioottikuurilla, jossa maitotuotteet on kielletty. Vielä kolme päivää. Oli niin ankara keuhkoputkentulehdus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:59

Selkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 19:45

Mukavan oloinen keli oli tuolloin, samaa ei voi sanoa tästä päivästä.