Mikä on pienin julkinen terassi missä olet käynyt 'virkistäytymässä' ?

itse poikkesin viime viikolla kolmen hengen terassilla

www.napsu.fi/matkailu/matkak...19--Trogir

Avainsanat: terassi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 07:33

Budapestissa Kiraly-kadulla yhdenpöydän terassilla.

Kysyjän kommentti

itsellä on sellainen 'vika' etten pysty tällaisten ohi kävelemään jos vain mukaan sopii ... sanoisko että se tiivis tunnelma ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 05:08

Eikö tuo Hämeentiellä Helsingissä 2 pöytää kadulla ja 4 jakkaraa, en kyllä polennut.ohitin tyylikkäästi.

Lähteet:
omat muistot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 06:31

Mietin juuri missä maassa se oli. Siis olen poikennut yhden pöydän terassille....miettii hän, ei muista. kertoo, kun muistaa.

Lähteet:
oma muisti pätkii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:17

Kyllä' se on tuo koti terassi. En ole julkisilla terasseilla käynyt enkä nauttinut.Tuossa ja monessa muussa sivistys hukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 08:55

mietin kans et oliks tuos aurajoenrannas siin teatterin vieressä sellainen pyöreä mömpeli ja joskus kaauan kauan sitten ois olut pien kahfila .. yhden kesän enkä muista olikos edes sitäkään , niin siinä oli pieni pöytä ja pari tuolia vai olik neljä ... tällänen hatara muistikuva ois jostain muistin sopukoista ... muistaak kettää muu sitä mömpeliä samppalinnanmäen allapuol ....korjatkaa , jos muistan väärin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 11:09

Pieni on kaunista,kiva kuva ja hyvä nimi pikkupystikselle.Saman näköinen asetelma et-Ranskasta BettyBoob kaffilasta(ei kuvaa ulkopuolelta,sisältä maskottikisulistakin)liitän kun kerkeän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:54

Viime vuoden keväällä kävin syömässä kahden pöydän neljäpaikkaisessa ulkoilmaterassilla.
Ikkunassa oli jouluporo vilkkuvaloineen. www.napsu.fi/matkailu/matkak...-45--Rooma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:58

En näin pienillä ole käynyt, kymmenpaikkaset olleet pienimpiä.

Hyvä kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.05.2010 - 19:44

En muista noin pientä nähneeni koskaan.