Vastasinko vai kysyinkö turhaan...?

Oli valittu parhaaksi mutta ei koko kysymystä löytynyt?En edes muista mistä oli kyse ja kyllä nyt harmittaa mutta kysellään sitten toiste...;-).

Avainsanat: mää en muista mittää..j.wainijohan se lauleli....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 18:16

Itselleni on käynyt ihan samalla tavalla kuin Tersillekin. En onnistunut sen sähköpostiini tullen linkin kautta tavoittamaan mitään kysymystä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 15:41

eikö sinun s.postin linkki näytä sitä parasta vastausta ....ainakin minun vastaukset ,kun ovat olleet niin näkyy siitä kysymys sekä valinta parhaaks....siis sähköpostin linkkistä....kurkkaappas.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:37

Joskus tapahtuu näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 22:01

Hui hai, eikös ole hyvä että pisteet kertyy, löytyy tai ei.