Onko kellän ollut aikanaan autona..pikku Miniä..

Sellasella opettelin ajamaan,kun kävin autokoulun..
Mistähän saisi sellisen ostettua..olisi kiva kirpulla ajella..kun on niin pieni ja söpö...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.05.2010 - 05:54

Onhan toki minulla ollut Mini. Oli eka autoni heti ajokortin saatuani. Hauska peli.
Tosin joskus tunsi olevansa aika matalalla verrattuna joihinkin isompiin autoihin...
takapuoli viisti maata :))

Kysyjän kommentti

Oli ihanaa ajella Minillä..kun takamus melkein maata viilsi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 15:11

Ei ole ikävä kyllä ollut "Mr. Bean -autoa".
Täältä löytyy 100 kpl Miniä, tosin pääasiassa uudempia malleja
yksi ainakin vm. 1979 = 3700 €
www.nettiauto.com/mini/cooper
Muuta tietoa Wikissä fi.wikipedia.org/wiki/Mini

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 15:17

pikku veikka osti just sellaisen punaisen namuksen vaimolleen tai itselleen vähän siltä tuntuu , kun hän sen kans taitaa enenmäkseen ajella .. on kyl söpö se punanen mini ...niit on kyl myynnis melkein joka autokaupassa uskoisin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 15:36

Ei oo minijää kun on 3 tytärtä mutta kyllä noista VÄVYpojistakin päänvaivaa riittää....;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 17:14

Ei oo ollunna, mutta kyydissä olen monesti istunut. Vekkuli peli tuo Mini. Minillä voitettiin joskus Monte Carlon ralli. Rauno Aaltonen, Minikauppias suomen Turusta.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 17:27

Onhan näitä retrominejä kuten kupliakin mutta aidot alkuperääiset ovat kyllä kiven alla ja usein kunnostettava perusteellisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 17:36

Joo. Minulla oli Mini Cooper. Vihreä jossa oli valkoinen katto.Helmi.Ihana ajaa. Iso koirani istui silloin etupenkillä niska kyyryssä.Koskaan en laittanut autoa lukkoon, kun koira päivysti.Olen harkinnut vielä joskus ajavani Minillä. Saa nähdä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 18:18

Ei ole ollutoikeaa Miniä mutta lahjaksi olen saanut sellaisen leikkiminin, samanlaisen kuin Mr.Beanilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 20:06

Ei ole ollut pientä eikä suurta Miniä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:36

Eipä minulla ole ollut. Onpas sinulla ollut kaunis auto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 13:01

Nostalgiaa...........60-luvulla silloinen Porvoolainen poikaystävä omisti minin, ajeltiin sillä jopa Imatran ajoihin.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 22:00

Katsele netistä olisiko jollain myytävänä.
Ei ole Miniä ollut, mutta kuplalla ajoin minä ajokortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.06.2010 - 21:13

kuuskytäluvun alussa meillä oli kuuden kaverin kimppa kun ostettiin sellainen puoleksikäytetty mini (hyvin sovittiin kerralla kyytiin koko porukka (poliisi kyllä pari kertaa huomautti asiasta)