Minua ärsyttää,kun monia ostoksia joutuu itse kasaamaan.Kiusaako muita? Esim.Grillin sain kasattua eilen ähellysten jälkeen.

Avainsanat: tuotteiden kasaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 12:30

Mieheni päivän kasasi meidän grilliä, on iso, ja hieno ,sivupolttimella , en ole koskaan kuullut mieheni kiroilevan niin paljon , ja monet hermosauhut veti, minä en uskaltanut ulos mennä edes kun oli minun valinta se grilli.

Kysyjän kommentti

Grillini on ilman sivupoltinta,oli siinäkin homma,että sai kasattua.
Ihan kätevä peli ja toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 12:52

kaikki on nykyisin palasina .. niin huonekalut , kuin just noi grillitkin... miljoona osaa joka paikassa ... ovat ne kivoja katsella kaupassa , mut sit kun haet sieltä varastosta niitä niin saa monta looraa ihmeteltäväks , et minin noi kaikki kuuluu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:36

Ei anneta palvelua enään mihinkään.Kaikkia vain osina myydään .Silti hinnat nousee vaan.Sit mikä vielä niissä monessa ei mitään suomeksi.Ollaan tarkkoja mitä ostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:57

Nykyisin on se tee se otse palvelu. Tavarat sopii penenpään tilaan kuljettaessa ja varastoitaessa ja kalliin kasauksen hoitaa asiakas. kunnon ohjeet on tarpeen että tulee tehtyä oikeassa järjestyksessä nii ei tarvitse välillä ruveta purkuhommiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 18:19

Varsinkaan valmiikksi koottua huonekalua on täysin mahdoton enää löytää. Ja yleensä ne kasaamisohjeet on mitä on eikä niistä saa juuri apuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 20:08

Kyllä joutuu kasaamaan kaikki,mitä nykyään ostaa...monelle aika hankala tilanne..jos ei ole näppäryyttä....kyllä kirosanoja kulee,kun joakin kasataan....tyttären tytär osti hyllykön,minkä kasasi..ja oli vääriä osia mukana..joutui odottamaan...oikeita osia..sai kyllä hyvitykseksi 100 euron lahjakortin liikeeseen..korvaukseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:23

Tämä on totta. Varsinkin näin nais immeisenä vähän hatuttaa kun huonekalut tulevat osina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 21:53

Hyvin ovat haasteellisia ostoksia. Eräätkin härvelit ja mööpelit on tullut koottua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 17:57

huisin helppoa, nopeeta ym ym luvataan juu. kaihdan kaikkea liian suurta kasattavaa. paljonkohan sitä joutuisi enää maksamaankaan jos tavarat sais valmiina kaupasta? varmaan 30% kasauslisä. perhana. parasta on erään nimeltä mainitsemattoman huonekaluliikkeen tuotteet. sen muutaman kerran ku olen ostanut jotaan - ylimääräsiä reikiä on pitäny ite tehdä kun ei osu kohdilleen sitten millään helvetilläkään. ei voi olla väärin kasattu jos pöytä jo seisoo paikoillaan vaaterissa ja sitten pitäisi näppislevyke saada laitettua. kiskojen reiät ei osu...............voi prle!!
no - virheistään oppii. joskus maksaa kybän enemmän mielellään ku saa helpomman varmemman eteensä.