onko sinulla google maapallo koneella se on hauska saa katsoa missä on känyt,tai muita paikkoja

tästä saat linkin earth.google.com/

Lisätty: 30.08.2008 - 15:00

eiole kaatanut kertaakaan minun eikä tuttujen koneita.

Avainsanat: tietokone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.08.2008 - 10:38

Kyllä olen, ja sieltä on hauska bongailla omituisia asioita. Google mapsistä löytyy kaikkea jännää, esimerkiksi mikä ohme tämä intiaani korvakuulokkeilla oikein on?? maps.google.com/maps?f=q&...p;om=1%20/

Tai miten tämä on tehty?? O.o maps.google.com/maps?p=1460&...9&om=1

Ehdoton lempparini on kyllä... maps.google.com/maps?ll=-18....en&t=h

Jjep, kokispulloista tehty! :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.08.2008 - 10:37

On koneella. Tykkään kuitenkin enemmän matkakuvista kuin paikan satelliittikuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 13:34

Se on mielenkiintoinen ohjelma, mutta kun se aina jonkin ajan päästä kaataa koko koneen :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2008 - 17:35

Silloin kun se oli uusi, tuli paljonkin seikkailtua, mutta nyt kun kysyit huomasin etten varmaan vuoteen ole edes vilkaissut. Semmosia poispilattuja me nykyään ollaan, moisesta 'lelusta' ei olisi joku aika sitten edes osannut nähdä unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 08:15

Ei ole,mutta olen nähnyt.Näytti kivalta.