Vieläkö teillä on käytössä valkoisia lakanoita sängyssänne?Entä muut vuode vaatteet onko ne valkoisia vai värillisiä?Itse en käytä

valkoisia lakanoita.

Avainsanat: valkoiset lakanat sekä vuodevaatteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 13:02

valkoisia kyllä löytyy ja oikein niitä anopin omin käsin koristelemiakin on kaapissa tyynyliinoja sekä lakanoita ....eivät ole kyläkään joka päiväisessä käytössä , mutta kauniita ovat ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 10:00

Kyllä se mummon lakana väri on vaihtunut jo pastelleihin, Kyllä ei minulla ole valkoisia vuodevaatteteit enään ollenkaan.ennenhän sitä ei saanut kun jokamiehen lakanakangasta minun nuoruudessani ja äiti kutoi paljon lakanoita ja tyyynyliinoja.

Lähteet:
oma muisti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:16

Ei ole enää valkoisia lakanoita meillä, jokunen ikivanha tyynylina on, ovat isoäitini kirjaillut ja pitsit laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:16

Tykkään valkoisista aluslakanoista ja tyynyliinoista. Pussilakanat on sävytetty yleensä makuuhuoneen muihin väreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:47

Kyllä niitäkin löytyy.Ovat äidiltäni peräisin.Mutta on mulla värillisiä uusiakin käytössä. Kyllä ennen nähtiin liinnavaatteissa paljon vainvaa.Olivat käsin tehtyjä kauniita koristeita ja pitsejä.Kaikkia kirjontaa lakanassa ja tyynyliinassa.Joskus eivät sovi kun petit tulleet isommiksi,samoin tyynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:05

Ei minulla valkoisia ole. Värillisiä on kaikki vuodevaatteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 21:51

On toki.