Kiitos!

Ei ole kysymys mutta eräänlainen vastaus eli kiitos valinnoista "parhaiksi vastauksiksi", tänään oli kolme meiliä tuolla sisällöllä, usein niitä näyttää tulevan. En halua briljeerata mutta pyrin vastaamaan tietojeni pohjalta, en googlaa.

Lisätty: 26.05.2010 - 08:32

Tietysti omia mielipiteitä ajankohtaisiin asioihin laitan vastauksiini.

Lisätty: 26.05.2010 - 13:27

En tarkoita että googlen käyttö on kiellettyä, mutta mainitsen joskus itsestäni etten ole googlettanut (mikä nyt on se helpoin tapa vaikka googlessa on asiavirheitä, sillä sehän on ihmisten eli kenen tahansa tekemää...)
Se miksi kirjoitin aloituksen ei ollut tarkoitettu kiistan aiheeksi, vaan kiitokseksi valitsijoille. Valinnanhan tekee useimmiten kysyjä ja se osoittaa että joskus on apua tullut jos kysymys on ollut luonteeltaan sellainen että jotain vinkkiä tarvii. Me ihmiset olemme erilaisia ja se taas on rikkaus. Usein noita valintoja tulee vaikka joku ajattelee vahingoniloisena että harvoin... eilen oli myös joatin mutta tänää 3 klp. Yrittäkää kestää vaan!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 11:22

sattuuhan sitä, koita kestää ....

- tärkeämpää kuin tieto on taito etsiä sitä -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 08:30

Niitä tulee välillä.Kiitos vaan niistä.Mieltä lämmittää aina jonkin verran.Omia mielipiteitäni kirjoitan vastauksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 09:03

Olet ne kaikki ansainnut ja enemmänkin. Vastauksiasi on miellyttävä lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 09:53

Kyllä olen sinun vastauksiasi ainakin äänestänyt jos olen katsonut sen parhaimmaksi vastaukseksi.ja kyllä sinä olet ne ansainnut minunkin kohdallani silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:17

Ole hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:17

Olkaa hyvä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:27

onnittelut,

kyllä se varmasti hyvältä tuntuu kun sattuu noinkin harvoin kuin sinulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 11:04

Äänestän vastausta, joka minun mielestäni vastaa kysymykseeni parhaiten, katson tietoja kysymykseeni googlesta, taas sama vanha aihe. On paljon kysymyksiäTeillä nuoret, joihin taitoni ei riitä, vaan pakko on tieto hakea muualta..Tietääseni goolen käyttö ei ole kielletty.
En paljon valitse vastauksia sen perusteeella jos on laitettu katso täältä se ja se, siellä sanotaan näin.
Ja olenmpa varma , että jonkun vastauksen jäljestä on jäänut lähde mainisematta.
Toivon että ei tule kädenvääntöä taas tästä aiheesa. .
en lue sepustusta jossa mainittu tässä vastaus ja linkki alla vain osoite mistä katson sen, löydän sen kyllä itsekin.
Joten olkaamme sovuusa toisteme ja itsemme kanssa.Tuurilla ne laivatkin seilaa ja pidän tätä paikkana, jossa saa olla vähän rentokin meiniki.Onhan se hienompi laittaa www.joku Wiki tai muu, mutta, en osaa edes siirtää sitä paikalle, joten tyhmyydestä sakoiteetaan.
Kyllä se on hieno kun palisanterin laittaa jonkun lauseen ja sitten hyvy vinkkiäalle, minulle ne ovat
helpotuksena, jos tarvitsen johonkin asiaan valaistusta.Jos tämä on nytpäin niin harpatkaa vain yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 17:39

Sanoisin vaan että kirjoituksesi ovat selkeää tekstiä.Niitä on tosi mukava lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:05

Kirjoituksiasi on mukava lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 21:51

Ole hyvä vain, varsinkin kun olet innostunut kyselemään.