Mitä se hyvä hedelmä on?

Puuhun oksastettu oksa.

Avainsanat: usko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 08:17

Omenaa veikkaan oikeaksi vastaukseksi. Ja omena päivässä pitää lääkärin loitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 08:15

Omena se aika yleinen ja hyväksi havaittu hedelmä.Se on minulle hurjan tärkeä ,pidän siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 09:00

Omena. Toimii suolistossa harjan tavoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 09:01

Eeva sen puusta nappasi ja antoi Aatamille. Viekotteli viattoman. On jäänyt pitkävaikutteiseksi toiminnaksi.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 09:42

onko tapakristillisyys uskon hedelmä tai hyvä hedelmä?
raamatussa hedelmä ei ole se mikä menee suusta sisään,
vaan se mikä tulee suusta ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 09:55

Varmaan se on tuo omena monenkin ihmisen mielestä paras.Kyllä omenoista minäkin tykkään jos olen valinnut hyvän laatuisen tai merkkisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 10:05

Ihmisen hyvät teot, ajatukset muita kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 11:35

Kyllä se hyvä hedelmä on rakkaus lähimäistä kohtaa, se on suurin lahja.
Omena minunkin yöpöpöydällä illalla on rakkeuden merkki symboolisesti.
Lue lehtiä ja kirjoja ja naposten omenan siinä vielä.

Onnellinen on se joka löytää kätketyn hedelmän tästä hetkestä.
Hän elää täydellisesti, jakaa onnestaan toisille ja laulaa Ylistylaulun
Luojalle, elämän antajalle,! Kiitos tästä päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:03

OMENA YLEINEN HEDELMÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.05.2010 - 03:03

Omenahan se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 21:49

Meillä kotona aikoinaan se oli omena. Oli hirttäytynyt villalangalla oksaan ihan meidän iloksemme. Saimme todeta että kyllä meidänkin omanapuu tekee satoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 03:45

Kypsä päärynä