Onko teillä selänkanssa koskaan ongelmia.Minä aika onneton välillä.

Lisätty: 26.05.2010 - 17:46

Totisinta totta ei naurata.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.05.2010 - 15:27

Sepä juuri on paha minulla. 10 vuotta sitten alkoi ongelma 9 ja puoli vuotta tutkittiin Helsingissä,
ortopedit ja kaiikki, mutta nyt Keuruun lääkäri otatti magnettikuvat ja pikalähetteeellä laittoi
Keski-Suomen keskuss,fysiatrille arvioitaksi leikkaukseen tai kipuklinikalle.
Ei ole kai mahdollisuutta leikata, mutta se kipuklinikka homma olisi hyvä
Nyt on oxsynorm humalassa täällä kotona. Melkein vuorokauden ympäri nukkunut.
Kipu on sanon kuvaamaton. Tarvittiin pääkaupungistä pois muutti, jotta jotain alkais tapahtumaan.

Selkä ei saisi meiltä katketa.

Kysyjän kommentti

Kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 21:49

On!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 21:54

Ristiselkä väsyy mikäli tekee jotain sen varassa. Luultavasti lihaksia pitäisi harjoittaa enemmin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 21:54

Kyllähän niitä on nyt 50 iässä alkanut ilmetä.Viime vuonna selkä tuli yht'äkkiä perhanan kipeäksi ja sitten lähti vasemmasta jalasta tunto.Soitin lääkäriin ja piti heti mennä vastaanotolle sanoivat.Löytyi rappeuma joka on ollut pitkään vaikka en sitä tiennyt.Pituuteni oli ennen 186cm mutta enää vain 183,5cm,että kasaan on menty.Jouduin melkein saman tien työkyvyttömyys eläkkeelle vaikka jotain kyllä teenkin kun en toimettomaksi halunnut jäädä.Kyllä tuon selän kanssa olen sinuiksi tullut ja sen kanssa voi elää kun muistaa vähän varoa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 00:11

Selkäni on hyvässä kunnossa, kipeeksi tulee jos painavia tavaroita nostelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 01:19

Olen aika onneton..tuon selän takia..siksi pakko käydä kuntosaliila joka viikko..
On ollut välilevyn pullistuma..mikä aiheutti jalkaterän halvauksen..mikä vei voimat jaloista..
Ei kumminkaan leikattu..kuntoutus sai voimat takaisin..
Olen jo aikaisemmin kertonut..hoitovirheestä,minkä sain Pärnuun kylpylässä...sain venytystä ja sähköä selkäkipuun..sen jälkeen olin pyörätulissa..kun ei jalat pitäneet minua pystyssä..eli en pystynyt kävelemään..
Konttasin vessaan ja kun tuli voimia seinistä pitelin kiinne..kun liikuin..6 kukautta kesti kuntoutus..että pystyin liikumaan iman tukea....
Nyt olen ikionnelline,että liikun normaalisti..ja eläkepäivinä pystyn vielä avustamaan..ihmisiä jotka ovat todella avun tarpeessa..
Silloin kyllä pistin kädet ristiin iltaisin..ja pyysin taivaan isältä..älä jätä minu petiin,haluan vielä liikkua....toiveeni toteutui...ja nyt avustan vielä hunommassa kunnossa olevia..
Olen todella onnellinen tästä asiasta..että voin olla avuksi..jotka todella tarvitsevat apua,,,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 08:10

Ristiselän kanssa ongelmia toisinaan. Pitää muistaa varoa kiertoliikkeitä ja äkkinäistä nostelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 08:51

On ollut useammankin kerran.
Saa olla hyvin varovainen, muuten saa aikaan pitkähkön vuodelevon.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 09:06

Oli aiemmin. Nyt jooga ja muu liikunta pitää selkäni kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 13:20

ei mul ny oikee oo ollu ku viel nuor oon

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 21:40

Ristin vedän seinään heti sellaisen päivän päätteeksi jolloin ei ole tuntunut kipua selässä.