Päivä on kääntynyt iltaan joten muistelehan kaunein hetki kuluneesta päivästäsi?

Avainsanat: mieluinen hetki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 19:37

Äitini kävi kukkasiani pihalla ihastelemassa, hän oli viikon ollut Haapsalussa kylpylässä ja minulle lapselle oli ostanut sieltä Psoriasisvoiteita apteekista ,kun ovat tosi edullisia siellä, äitini on 75 vuotta ja lastaan 53 vuotta vielä muistaa tuliaisilla, hänellä on vähän murhe kun minulla on noita parantumattomia sairauksia jo monta ja näin nuori olen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 19:20

Aamuinen, hellä tekstiviesti mieheltäni, joka joutuu viettämään viikot toisella paikkakunnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:28

Kun tyttären poika tuli näyttämään mummille ...kupala volkkaria..vuosimalli 67....kun on maalaanut..ja kunostanut muutenkin...ja miten komeat leveät renkaat....oli niin ylpeä tekemisistään..oli kirkkaan punainen ,kun paloauto...ja kaikenmaailman koriste juttuja laittanut....
Kerran sai tämän volkkarin kumoon...ja oli kaikki pellitkin itse oikonut....oli todella ylpeä tekemisttän....niin oli mummikin..ihmettalee hänen taitoja..on kyllä hitsari ammatiltaan..
Sain myös hyvän mielen..tyttären tytöltä..on Saksan laivalla töissä..ja soitti mummille..että jaksaa tehdä töitä..vaikka tosi iso leikkaus edessä..ajankohtaa ei vielä tiedä..koska leikataan....sitten senjäkeen aika pitkä sairasloma edessä..
Tuntuu tosi pahalta..miten nuori ihminen kärsii...tosi vaikeista vaivoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:44

kotikonnuilla pyöriessä tämä kulmillamme asustava nimikkokasvi kiinitti huomiota ja pisti miettimään syvällisempiäkin

valperi.blogspot.com/2010/05...paiva.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:48

Mulla ei oikein ilonen päivä ole ollut.Selkä iski kipeäksi se jäykisty. Olen ollut aika hissuksiin selän ehdoilla. Nyt laitoin saunan lämpeämään ja siellä meinaan sen lämmittää.Eiköhän huomenna luulisin tai ei.Olisiko tuo ilma vähän tehnyt temput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 20:03

Kaunein hetki päättyi hetki sitten. Minulla oli vieraita, hyvin tärkeitä ja rakkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 20:27

Kyllä se oli mustapääkertun kohtaaminen ja liverryksen kuuleminen.

Alla linkki wikipediaan.

fi.wikipedia.org/wiki/Mustap...3%A4kerttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 23:05

Palstallani kuuntelin satojen lintujen kosiolaulua ja hevosten iloista hirnumista,yhden tapasin ihan turpakohtaisesti,ruskea poni,ystävällinenkin oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 11:44

parasta oli , kun rakas ja paras ystäväni käväs kakkukahvilla ... olikin ikävä jo , kun hän oli ranskassa eikä siten voitu soitella alvariinsa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 19:59

Näin jälkeenpäin ajatellen ei tainnut tiistaina mitään ihanaa asiaa olla. Harmaa ja kivulias päivä.