Kauniin kesäpäivän ja kotiinpaluun kunniaksi haluaisin ojentaa kaikille napsulaisille tervehdyksen täältä kivikylästä, kelpaisko ?

se on tässä

www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Helsinki

Avainsanat: kesä kukat tervehdys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 18:35

Kiitos valperi ja toivottavasti nautit auringon kultaamasta kaupungista!

Kysyjän kommentti

täysin siemauksin

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 18:30

kiitos ! kauniita taideteoksia , oletkos iltapuhteina väsännyt ( viittaan niihin muniin) vai oletko nuo kaikki tuonut matkamuistona?
tervetuloa taas kotimaahan takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 18:31

Kyllä kiitos ja tervetuloa taas takaisin. On ilmeisen laadukas kamera mitä olen kuviasi seuraillut. Nyt on sitten muotivaatteet kuten kuvastakin näki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:04

Kiitos kyllä tuollaiset tuliaiset kelpaavat..ja tervetuloa takaisin reissusta. Toivottavasti matkasi oli antoisa kaikin puolin. Olet saanut uusia ideoita, kuvia ja muistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:13

Kiitos, kiitos ja tervetuloa takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:21

Kiitos, hienoja kuvia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:28

Kiitos,piristävä kuva!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 19:37

Tervetuloa reisusta. Tänne kauniiseen ja vapaaseen maahan.Suomi on niitä puhtaimpia maita luulisin.Vaikka itse en matkustelekkaan.Kiitos tosta ihanata kuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 20:00

Kiitos, kiitos! Hyvin kauniita olivat. Tervetuloa takaisin koto suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 22:34

Kiitos ja tervetuloa kotimaahan,toivottavasti toit lämpöaallon mukanasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.05.2010 - 14:44

Virtuaali suklaa levyn kokoiset tervetulototukset Sinulle ja osallistunmaan Suomen alkavaan
suveen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.05.2010 - 19:58

Kiitos ja tervetuloa. Tuolla kengurullako loikkien tulit?