Millainen säätila tänään?

Aamukahvi mulle maistaa,
aurinkokin alkoi paistaa.

Asteita on jo yli yksitoista,
mökkillä on suurenmoista.

Uuden äänenkin antoi aamu mulle,
altistuin mustapääkertun laulelulle.

Sirkutti mulle tuo luonnosta,
aurinkoisten päivien tulosta.

Lisätty: 25.05.2010 - 09:29

Turussa airiston reunalla

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 09:56

täällä airistolta lentotietä ei paljoo mittää paistaa tuo samainen aurinkoinen kuin sinullekin sinne ... mut sääasema kertoo , et ei kovasti lämintä ole täällä , kuin vain 9.5 , mut ootellaan , eiköhän se tästä lähde tääkin päivä lämpiämään ... ja kiitos piristävästä runosta .. sinul toi runosuoli pursuaa jo het näin aamust .. mä vast ootelen kaffeen vaikutuksiin tuohon moottorin käymmistymiseen , jot sais tänään jotain hieman edes järkevää tehtyä .. mut hyvää ja ihanaa tiistaita kaikille , viettäkää tämä päivä parhainpäin pilke silmäkulmassa ja antakaa huolille tossua :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 08:46

Keuruun seutu on pilvinen ja harmaa. Mustat pilven lonkareet kiertää yllä.
Ja ilma on aika viileä 13 astetta näkyi nyt olevan.

Sitähän se on elämänkin kulku, kuin sää. Aurinkoteiltä sateen poluille.
Edestakaisin.

Lähteet:
oma tosi tarina

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2010 - 08:53

Etelä-Savoon tuli syksy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:12

sataa kaatamalla. Fiina-koirakaan ei tykännyt kauaa jolkotella sateessa.
+6C lämpötila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:17

Pilvistä ja harmaata. Taitaa tulla vesisade.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:17

Täällä E-P:llä ruhtinaalliset seitsemän astetta ja pilvipouta.
Johan tässä alkavat päivät lyhenemään alle kuukauden päästä, joten paras alkaa vain totuttelemaan.
Ensi viikoksi lupaavat kyllä taas bikinikelejä. www.iltasanomat.fi/uutiset/k...id=2161536

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:27

Siis millä matkailupaikkakunnalla? Kotikunnailla aurinkoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:32

Aamulla klo6 oli6,nyt 9astetta:Sastamala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:50

Raikasta aamua kaikille. Yöllä satanut, lämpötilasta en just nyt tiedä. Ei ole mittaria tässä lähellä, mutta aamulla, kun tulin työhön oli sellaset +15 astetta ja aurinko kurkistelee. näin meillä Pohjopis-Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 10:04

Täällä jämsänkoskella on harmaata ja sateista lämmintä 10.5 astetta sekä tuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 12:49

Kanta-Hämeessä ollaan ja aamu aika kivan vilpoinen.Yöllä satoi oikein ropisten.Nyt tuuli väreilee lehdissä ja puolipilvistä.Näyttää välillä tulisiko ukkosta mutta ei aurinkohan se välillä paistelee.Asteita 16+ vesi lämmintä, aamulla katsastin .Aika kivallehan tämä päivä tuntuu. Vapaus ei tarkoita mitään jos tarkoitus ymmäretään väärin ,siis nauttikaamme.Hyvää päivänjatkoa kaikille sinne missä kukin on tällähetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 13:51

Täällä tuulee ja on kylmää, mittarini näyttää kolmetoista näin iltapäivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 14:21

Lappeenranta lentoasema. aurinko välillä pilkistää,vettä runsaasti luvassa tällä hetkellä:
Tuorein säähavainto: 25.5.2010 14:00 Suomen aikaa
Lämpötila 12,6 °C; kosteus 60 %; kastepiste 5,1 °C; länsituulta 5 m/s; puuska 6 m/s; paine 997,1 hPa; melkein pilvistä (7/8); näkyvyys yli 20 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 18:13

Aamulla satoi, nyt illalla paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 20:42

Lämpötila 92 Farenheittiä ja aurikopaistaa. Oli puolenpäivän aikaan sadekuuro. FL, Winter Park ^^33,3 °C.