Mikäs Juicen pitkäsoitto tulee näistä sanoista, kun järjestät kirjaimet uudelleen: Alkunsa oluessa?

Avainsanat: alkunsa oluessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 07:03

Sanat joita voidaan saada ko.lauseesta ovat. kuollessa sauna, kuollessa saanu, luokse naulassa,
oluessa sukkaan, oluessa laskuna, oluessa alkunsa, ollessa sukuaan, elossa lukusana,
elossa alkunsa, sole laukussaan, oles laukussaan, leos laukussaan, sessoa kuullaan,
elokuun salassa, oluena salkussa,, oluena laskussa, uunolle kasassa, kelloaan suussa,
kelo saluunassa, kelo alusasunsa, salauksen suoja, kuulessaan osa,kuusen aallossa,
lelunsa aukossa, lausuessaan klo,kalsean oulussa, sulkea suolansa, lakeus suolansa,
suolensa sulkea, suolensa suklaa, suolensa akulaa, suolensa kaulassa, suolensa saksaa,
neulos kaulassa, sokean laulussa, ollessaan sukua.

En tiedä onko näissä Juicen pitkäsoittoa, mutta kaikki nimet hänen musiikkinsa kävisi, oli ne niin outoja lauluja ja nimiä. En pitänyt koko Juicesta koskaan.
Kävin noita pitkäsoitto listoja läpi, silmiini ei osunut hänen kappale, enkä ehdi enempää katsoa.

Lisätty: 25.05.2010 - 07:34

No kyllä se sisu kannattaa Juice Leskisen laulu on "Kuusessa ollaan".näin on.
Eipä ole sitä tuossa rimpsussa jota hain.

Lähteet:
google

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.05.2010 - 01:14

Aamu alkaa A:lla ilta päättyy O:hon

Lisätty: 25.05.2010 - 02:14

Ei kyllä pitkäsoittoa löydy kokoelmastani eikä netistäkään vai onko liian helppo

Lisätty: 25.05.2010 - 03:43

Sori hätiköidut vastaukset ....Ilta päättyy tietysto A:han

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.05.2010 - 08:43

Kuusessa ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 17:53

Kuusessa ollaan