Onko teillä näitä hierovia nystyrä-sandaaleja??

Pistävät hyvin veren kiertämään jalkapohjissa..

Lisätty: 24.05.2010 - 21:34

Intsumenttarium oli paikka mistä ostin..ensin ei voi pitää,kun vähän aikaa..että jalkapohjat tottuu..Hyvin hierovat jalkapohjia..suosittelen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 21:06

Ei ole, mistähän sellaiset saisi hankittua? Muutama päivä taaksepäin ajattelin tälläisiä sandaaleja, olen nähnyt että näitä on markkinoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 21:13

Ei ole. Ne voisivatkin olla oikein hyvät tällaiselle kylmistä jaloista kärsivälle. Kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:16

Eipä ole mutta sehän vastaisi aika hyvin vyöhyketerapiaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:16

Mulla oli tossa noi kymmenisen vuotta sitten sellaset nystyrä-"lipokkaat" sittarist ostetut ja ostin useapanakin vuotena, ja oli hyvät työkengät kun kuitenkin aikas paljo joutu "mittailee" lattioit päivän mittaan, eikä ollu hinnalla pilattu, mutta kuitenkin kestävät... hyvä kun muistutit, täytyypi käydä noita sitten kaupast yyvimäs uudelleen:)

Lähteet:
ka nythä mä vast muistinkii....;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:42

Aha,voisko niitä kyttää 10h eli tyäjalkineina,aluksi harjoitellen...pitääs ottaa selvää,lattiamittarimatona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:49

Voisihan sitä totutella ensin kävellä sillä piikkimatolla, jos sen kestää niin kait ne nystyrätkin sitten.

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 22:07

kerran ostin ja melkein käyttämättöminä jäivät talveksi vajaan (hiirenruuaksi),

ei mitään pahaa sanottavaa niistä, mutta minä vaan satun olemaan niin harvoin ja niin lyhyitä aikoja 'sandaalipaikoissa' ettei oikein vastaavaa hyötyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 23:05

En voi käyttää sellaisia, varmasti ovat hyvät verenkierrolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 23:58

Nyt kun kysyit, noon minulla on sellaiset.
Ei mitkään Instrusta ostetut, mutta tehokkaat olivat. Ovat vain aikojen saatossa hautautuneet varastojen uumeniin. Taidan kyllä muistaa missä ne ovat. Kaivankin ne huomenna esiin. Jos muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 07:53

Heh,eilen liimasin juuri sellaisista remmin kiinni kun oli irronnut ja taas kestää.Nystyräpoponi on ostettu joskus -90 luvun lopulla ja paljon olen ehtinyt niillä dallailla...Tosi hyvin ovat kestäneet kaikki nämä vuodet (toisin kuin monet romanssini)...Hyvät on jaloissa sukilla tai ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 08:17

Ei ole, en ole edes kuullut noista. "Sandaalini" ovat Palmrothin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:25

Ei ole. On instrusta erehtynyt ostamaan jotkut "terveys sandaalit", mutta remmit löysty samantien, pohjalliset kuluivat tosi nopeasti käytössä, ei voi kehua.Hintaakin oli 169e muistaakseni muutamia vuosia sitten, että kiva ostaa opiskelija budjetilla siivous ja pesulatöihin eikä mitään hyötyä.