Oletko käyttänyt kuorinta-aineita kasvojen tai vartalon ihon kuorintaan?

Avainsanat: kasvojen tai vartalon ihon kuorinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 20:43

Käytän Orgon-suolaa kasvojen kuorintaan muutaman kerran viikossa. Samalla suolalla kuoriutuu myös kroppa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 20:38

Kyllä olen. Kasvojen ihon kuorin noin kerran kuukaudessa. Vartalonkuorintaa tulee tehtyä harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 20:45

En ole eläissäni käyttänyt.Kuoriudun saunassa ja hunajalla.Uiminen on toinen kuorija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 20:52

Kyllä tulee käytettyä..kasvoja kerran kuussa vähintään..ja kokovartalon aina joskus..tulee kyllä pehmoisempi iho..kun kuollut kuiva iho irtoaa...mutta pitää muistaa rasvata iho säänöllisesti...suihkun ja saunan jälkeen...jalkaterille on minulla ihan oma kosteusvoide....voi kun tulee ihanan pehmeiksi..kun vaan muistaa käyttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:01

Kasvojen kuorinnan teen kerran viikossa. Vartalon kuorinnasta on jo aikaakin. Ihoni on hyvin kuiva, joten en ole vartaloa viitsinyt rääkätä. Olkoon sellainen kun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 21:35

Kyllä ikä ja kokemus on kuorinut minun kasvoni jo ryppyiseksi raparperin lehdeksi.
Olen yhden kerran yrittänyt kuorintavoidetta, mutta se kirveli niin, että siihen se jäi.
Antaa Luojan lisätä kuorintaansa.

En ole sitä vastaan, jos ihminen itseään hoitaa, päinvastoin, mutta itse en enään tunne tarvitsevani kovin paljon ulkoista karismaa, kun on niin paljon sisäisiä vikoja.

Lähteet:
oma toteamus

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 23:00

Joskus harvoin tee kasvokuorinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 00:07

Tuli tehtyä varsin perusteellinen kuorinta etelän reissun yhteydessä.
Auringolla. Taisi olla olla huonot pohjat, kun paloin perusteellisesti. Sitä ei ole tapahtunut vuosikymmeniin, joten olin aika äimänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 09:23

Kyllä, säännöllisesti mutta ei usein (ehkä kerran pari kuussa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.05.2010 - 19:34

Harvemmin, käytetyt kahvinpurut ja niidenkaveriksi mikä tahansa voide/saippua tai paras kaikista on hunaja. Niin hyvää tulee ja sileää. Myös sokeri ja hunaja ovat varteenotettava vaihtoehto jos ei juo kahvia. Edullista ja luonnonmukaista.