Maito voi viedä muistin...!?

Avainsanat: vanhanen juo kotimaista maitoa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 18:10

Kyllä se menee ilman maitoakin. Tiie mitä Vanhasen maidossa on Mutta Ari Vatasella on muisti tallella

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 18:12

Kyllä minuakin epäilyttää, että suomalainen maito voi viedä muistin. Vatasta ei oteta lukuun, hänhän on ollut jo monta vuotta Ranskan asukki. Voihan selitys löytyä Arkadian mäen vedestäkin, sillä niin monta muistamatonta siellä istuu tälläkin hetkellä. No, eipähän tarvitse lukea monenkaan poliitikon "muistelmia", kun eivät muista edes eilistä päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 18:14

Olen huomannut muistini välillä kreikkaavan.Sekö se on ,se maito. Muistini oli parempi kun join mehua enkä maitoa.Sain kolestrooliakin maidosta.Eikä lääkäri tiennyt mitään mistä johtui minun muistin heikentyminen.Sanoi se on niin yleistä.Mutta se on vissiin Matillakin .Eipä hätiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 18:19

No nyt se selkis mistä tää muistamattomuus johtuu, niin mistä olikaan kyse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 18:26

Vanhasen maito on paitsi vienyt muistin niin vissiin aiheuttanut polvivammankin. Kannattaisi Matinkin ottaa joskus konjakkinapsut, jos vaikka muistikin paranisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 18:38

on monta muutakin litkua joilla muistin saa nollattua ja vielä paljon tehokkaammin ......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 19:05

En laita maitoa Matin piikkiin, kun olen lukenut, että rasvattomalla maidolla saa hyviä laihdutus-
tuloksia. Kyllä minäkin monella muulla aineella sain aikanani pään sekaisin, nyt tuntuu kuin
polla pelaisi paremmin kuin koskaan ennen, kun siirrryin rasvattomaan maitoon.
Jospa ala-ja kansakoulussa, puhumattakaan muista kouluista, olisi muisti ollut niin hyvä
kuin nyt, niin ties missä pomottelisin nyt. Vaikka kelpaisin vielä maitotytöksi!

Lähteet:
oma ajattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 19:24

niin masan muistelmat ovat varmaankin lyhyin kirja minkä olen sit ikuna nähnyt ... ja tää polla kyl pelaa hyvin , mut hyvin lyhyesti kylläkin , enkä juo maitoa .. syys sit jossain muualla kai vai mitensenyolikaan :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 19:28

härregud ja mä olen aloittanut maidon juomisen tai café au lait-juomisen=aamiaismaitokahvin.Monet vuosikymmenet menneet ilman maitoa,syy ei vaan ole maistunut.
Nyt en ihan tiedä mikä yhteys maidolla ja Matilla on,muuta kuin sama etukirjain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 20:54

Viekööt jos on viedäkseen, muisti pätkii muutenkin. Juuri nakkasin pari lasia nassuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 08:26

En tiedä koska en voi käyttää maitoa. Muistini on erinomaisen hyvä eli lieneekö siitä osin johtuvaa.
Maito on aikuisille lähes tarpeetonta, ainakin juomana, maitotuottiena riittää juusto ja lisänä jogurttia kohtuullisesti.

Lähteet:
lääkärien lausumaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.06.2010 - 20:13

Tuo on tuulesta temmattu!
Kyllä muisti pätkii muutenkin muista asioista!