Onk´mittä kivvaa ollu?

Avainsanat: mitä mukavaa sattunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 18:50

Saatiin ensi talven polttopuut, kahdeksan kuutiota koivuklapeja. Kannettiin kaksistaan pihalta liiteriin; pienessä tihkusateessa, mutta ei se vienyt työintoamme.
Nyt selkä tuntuu vähän jäykältä, mutta mieli on iloinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 17:36

Ei erityisempää mutta aina on kivaa kun on hauskaa. Vanhimmalle likalle pitäis lähtee uudistamaan heidän grilli kun säät vähän helpottaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:39

Asiakaskäynnin yhteydessä tapasin tänään sattumalta vanhan ystäväni,jonka kanssa emme ole tavanneet pitkään, pitkään aikaan. Kävimme lounastamassa yhdessä ja kylläpä oli mukavaa rupatella hänen kanssaan pitkästä aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:45

tänäp oli kivaa , kun olin pulssis ja siel lääkärisetä teki jännän testin käsiini .. sähköiskuilla ja neuloilla .. no se oli kyl vähemmän kivaa .. mut kivaa oli sen jälkeen mennä syömään oikein hyvää ruokaa ja se jälkkäri .. mustikkaleivonnainen njam .. vieläkin herahtaa vesikielel ...kiva oli taulla takaisin kotiin ja nyt nauttia kuppi kaffet ja takkatulta .. on niin syksyinen fiilis .. ulkona sataa ja tuulee , et kiva olla sisällä lämpöisessä .. miettien , et jaksankos aloittaa tuota siivousta vai siiränkös huomisex ..se jääköön tuonnemax sen päätöksen teko .. nyt istun vain ja nautiskelen kaffeest :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 18:15

On toki, vietin mukavan iltapäivän laulukaverini kanssa hieman shoppaillen ja herkutellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 18:36

Sataa sattaa yhtenään, koska saisimme pouta sään.Naurattaa välillä kun lukee napsulaisii on niin kivoi juttui.Voi meitä ihanii, niin se päivä taas vierähti.Uunnissa valkeeta että kosteus ei yllätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 18:46

yhtä lystii koko tähänastinen elämä .... muistaakseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 18:58

On ollut, huomasin itsessäni, että sadepäivänä viritykseni muuttuu.
Sateella suuntaan huomioni paljon enemmän sisäiseen olemukseeni.
Huomaan virkistyväni, vain hiljaisuudessa. Lueskelen rauhassa runoja ,jalkani ovat
samalla kevätkylvyssä vadissa. Mietiskelen elämääni, tässäkö kaikki olemassa oleva onni ja
minun määränpää? Elämä on arvaamatonta, muistelen ja taas luen mietelauseen.
Hitaasti valuen kuin sadepisarat valutan itseni nykyisyyteen, kesätuulen sateeseen ja keitän kahvit

Tämä on mielestäni tämän sadepäivän kohokohta. Ehkä aurinko paistaa huomenna ja kurttu-
varpaanikin ovat sileät.

Lähteet:
oma oletus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 19:06

Kivvaa eli luovaa työtä,kyllä,otin imurin esiin ja huuveroin huushollin.Sateista ja vilakkaa sisälläkin,kunnes huomasin sulkea ikkunat ja lisätä vaatteita,ei ole helle enää luonamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 20:50

Hyvvää ruokkaa tein, kahavitkin päälle kiehautin. Elokuvvaa tuijottelen loppu illan.