Millon saamme jälleen hellettä kesään?

Avainsanat: milloin taas helteet tulevat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 13:17

Toivottavasti mahdollisimman pian. Minä ainakin rakastan kuumaa ilmaa - tai paremminkin minun niveleni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 13:40

Samalla linjalla Idan kanssa, toivottavasti vaikka jo huomenna. Pääsin hyvään helle tunnelmaan viime viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 13:41

Ihan hyväähän tämä sadekin tekee,kun kaikki paikat ovat niin siitepölyssä...lämmintä ei ole,kun +12....Toivon mukaan ilmat läpenevät nopeasti,kun on tämä viikko vielä kesälomaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 14:27

Eiköhän tuo jo ensiviikolla muuttune tämä viikko menköön näin mutta loppuviikosta on tulossa jo parempaa. Ei ole tullut katsottua millä puolella korkeapaineen raja on tällähetkellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 14:55

Mulla on kuulkaas sellainen olo että sade jatkuu epävakaisena kauan.Itse tykkäisin vähän kirkkaammasta ja lämpimästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:02

Jahas, sitä pitää kysyä varmaan säänjaltijalta. Onneksi ihminen ei sitä säädä, voisi olla aika
sekametelisoppaa sää, kun olisi silloin jokaiselle jotakin.
Varmaan kaivattaisi vanhoja hyviä aikoja, niitä poutapilviä, taivaalla valoisia hattaroita ja ukkosen kumua, sateen ropinaa, sinkoilevia salamoita.
Kyllä me varmasti vielä saadaan lämpöäkin, kun odotamme maltilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:24

Minä olen siitä varma, että ensiviikolla taas aurinko paistaa risukasaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:27

Säätiedotuksessa lupailtiin, että jälleen ensi viikolla saamme nauttia helteisestä säästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 19:52

Don't worry, be happy - kaikki aikanaan ja kaikkea aikansa