Tykkäsitkö Elias Hämäläisen laulamisesta. Minä pidin kovasti ja hän on aika terve nuorukainen. Mitä kuuntelin hänen mielipiteitään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 09:21

katsoin kyllä hänestä ohjelman eilen ja on suloinen poika , kyllä tykkäsin hänen äänestään... :)

Kysyjän kommentti

Kaikille kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 09:52

Söpö nuori mies. Hiukan yleisöä kosiskelevilta kuulostivat ne hänen puheensa Toivottavasti pitää päänsä kylmänä ja menestyy laulu-urallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:16

Oikein miellyttävä nuorimies ja ihana perhe hänellä,pidin erityisesti Hectorin kappaleesta minkä Elias esitti ja varmasti joutuu laulamaan sitä vielä monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 10:16

Aika terve nuorukainen, mitähän tuo tahtoi sanoa. Mutta järkevät ajatukset hänellä on ja upea maailman katsomus. Aikuinen sanoisin. Ääni on omaperäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:18

Saattaapi hänestä vielä tähti tulla. Nyt tapahtui kuitenkin "tähdenlento".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:37

Kyllä uskon että,Elias pärjää vielä hyvin laulu urallaan. on niitä huonompiakin laulajia olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 11:20

Mukava tyyppi. Pidän hänen laulutyylistään sekä tietenkin ääni on mukavan karhea.Jess!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 12:46

En tunne henkilöä joten ei mielipidettä. On varmaan joku noista lukuisista tositv-tähdistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 13:34

Hyvin söpö nuori mies, tulee vielä pärjäämään elämässään ja alkavalla lauluurallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 16:47

No eipähän ole tullut katsottua, minulla on telkkarin katsominen jäänyt hyvin vähiin on niin paljon vanhalla muuta tekemistä, kun kaikki käy hitaammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 17:18

Uusia kykyjä tarvitaan vanhojen väistyessä syystä tai toisesta. Saattaa nuoren miehen ura kantaa pitkällekin kun pitää jalat maassa