Minkälainen sää on paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa sataa ja lämmintä on + 13 C.Sade tekee oikein hyvää,kun nyt männyt pöllyyttävät siitepölyjään.

Avainsanat: sade mänty siitepöly

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 16:39

On jo illansuun puoli, kun kirjoittelen, on satanut koko päivän, mutta katsos mokomaa, auriko
pilkitsää kivasti ja hyvin lämmintä on.
Linnut innostuivat kuorolaulantaan, kun sade taukosi.
Kyllä luonto todella vettäkin kaipaa, aivan kuin ihminen janoaa vettä, kun janottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 08:57

seinäjoella satelee ja on koko yön satanut, tekee hyvää luonnolle helteen jälkeen.
+8C lämpötila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:00

Kanta-Häme koivun lehdet väreilee heikosta tuulen voimasta.Aika harmaata ja pimeää, siihen verrattuna mitä oli.Äsken tuli oikein kunnolla vettä nyt pieni tauko taas.Hankkii satamista selvästi. Eihän vaan tämä kesä menene nyt sateeksi. Lämmintä täällä 9+ ei kovin paljoa.Muutos ilmassa tosi raju.Onneksi kylvöt tehty ja puut kerätty. Nyt tuolia hiomaan ja maalia pintaan.Terveisiä Lappeenrantaan siellä se lapsenikin on Imatralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:33

tääl varsinais-suomes ois nyt plussaa 8, 5 astetta , pilvistä ja sateista , mut just hyvä , et sataa lähtee noi siitepölyt pois ilmastakin , jot ei tuo pien sade haittaa päin vastoin , kuhan ei ukkosta .. siitä en lainkas pidä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:53

sataa, +12 astetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 10:15

Etelä-Savossa paistaa aurinko (toistaiseksi) ja lämmintä on 17º varjossa. Erittäin hyvä lakanan kuivatuspäivä siis.

Lisätty: 24.05.2010 - 10:19

Katsoin juuri Napsun säätiedotteen tänne. Sen mukaan täällä sataa ja on 12 º lämmintä juuri nyt, pieleen menee siis ja pahasti. Onneksi. Mutta kyllä tuo keli muuttuu aivan varmasti, vaikka koko ajan olemme saaneet nauttia lämpimämmästä mitä on luvattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:16

Lounai-suomi. Pilvinen päivä ja lämmintä 9,1 astetta. Eilen sateli ja ilma tuntuu raikkaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:42

Täällä jämsänkoskella on sateinen päivä ja lämmintä 12,3 astetta.Mutta ihanan vihreää on ulkona sateesta huolimatta ,mutta sadetta luonto kaipasi ja nyt sitä saamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 12:43

Harmaahko päivä, pilvistä, ei synkkää kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 13:31

Sateinen ja harmaa päivä on täällä meilläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 13:58

Pilvinen harmaa sadekuuroja tulee välillä..tällähetkellä näyttää olevan +11,4 ....vain.saisi kyllä olla vähän lämpöisempää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 14:16

Harmaata, tihkusateista, lämpötila parhaillaan + 10,1 astetta. Toivottavasti ensi viikoksi luvattu lämpö todella saapuu tännekin Suomen kolkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 14:39

Taitaapi olla melko samanlainen kuin teilläpäin :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 14:54

Sataa +13