Onko sauvat olleet mukana kävelylenkillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 00:41

Joskus ovat talvisin matkassa, pysyy paremmin pystyssäkin. Kesällä ovat tuolla varaston nurkassa. Tuppaa olemaan tuo sesse toisessa kädessä, niin aina eivät sauvat mahdu matkaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 01:12

Kyllä ne ovat valitettavasti pysyneet visusti eteisen nurkassa, mutta kun ilma viilenee niin sauvat ja vesipullo mukään ja lentokenttä ympäri.On rauhallista ja sopivan mittainen lenkki.Joskus meni tunti 40min

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:07

muutaman vuosi sitten sain lahjaksi, ovat edelleen siellä vajan nurkassa johon ne oikopäätä vein

... ehkä sitten joskus ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:08

ilmeisesti tarkoitat kävelysauvoja ;)

kun koiran kanssa lenkkeilen enimmäkseen, en ole kävelysauvoja matkaan ottanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:23

Eivät ole. Minulla oli lähes käyttämättömät kävelysauvat jotka lahjoitin ystävälleni, joka oli sauvoja aikeissa ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 08:25

On on. Milloin tulppineen milloin ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:40

Kyllä ja ryhdikkäästi kävelen kesän aikaan sauvoilla, terveyslenkkejä teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:51

Ei ole tullut sauvoja käytettyä kävelylenkillä.Kyllä hiihtolenkillä sauvat kovassa käytössä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:11

Enemmän minun kohdallani talvikäytössä. Mökille en ole niitä viitsinyt laahata. Hyvät välineet kuitenkin ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:16

Viime lenkillä eivät olleet mukana, mutta seuraavalle pääsevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 19:51

Enpäs ole kävelyttänyt sauvoja pitkiin aikoihin,mutta itse olen kyllä kävellyt.