Onko mitään kivoja suunitelmia alkavalle viikolle?

Avainsanat: suunitelmia alkavalle viikolle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 08:23

Keskiviikkona meinaan lähteä miniän kanssa viettämään tyttöjen päivää Kuopioon kirppislöytöjen ja hyvän ruuan toivossa. Seura ei voisi olla parempaa.

Kysyjän kommentti

Oli varmaan ihan mukava päivä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.05.2010 - 00:34

En tiedä onko niinkään kivoja, mutta puuhaa riittää vielä pihalla paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 01:16

Ei mitään erikoisen kivaa. Liikinta, vaunun haku kevät huollosta ja auton pesettäminen ja kestovahaus käsin, että kallis viikko, mutta onhan nekin asiat hoidettava

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 02:52

Koetan saada siirrettyä luuni takaisin Suomeen?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:25

normaali työviikko edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:28

meinaan pysyä kotona koko viikon (olen meinannut ennenkin, mutta ...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:30

juu ihquu ... paras kamuni tulee ranskan matkaltaan ja tulee miehensä kansa meille huomenna ja sen kivaa syödän ja kuunteleen hänen matkakertomuksia , sekä tietty muutakin praatataan kuulumisia .. jo onkin liian pitkä aika , kun rauhassa saatiin höpötellä viimeksi 2viikkoa sit ja se on kyl liikaa ... no sen jälkeen ei mitään isompia , saa nähdä jokos tupa-auton nokka lähtis tuonne merenrannalle saaristoon , mut se on ihan säistä kiinni ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:32

Maanantai eli tänään kirppiskierros, tiistaina terveydenhuoltopäivä, keskiviikkona tyttärelle,
torstaina on hautojen kiertopäivä 4 hautaumaalla. perjantaina pidän siivouspäivän, ja lauantaina
katselen ruokahommia, sunnuntai on minun kirkkopäiväni ja lepopäiväni.
Tätä tahtia se menee, näin olen täle viikolle ajatellut, mutta näin sanotaan "ihminen päättää, Jumala säätää.
Tähän voi vielä tulla vaikka minkälaista muutosta, mutta näin aloitan nyt.
Minusta nämä ovat kaikki kivoja asioita, jotka voin vielä suorittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:08

Mökillä luonnon helmassa. Ei sitä paljon muuta tarvitse ollakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:40

Lomalla. Liikuntaharrastusten lisäksi ei muita suunnitelmia - oravanpyörä on jätetty vähäksi aikaa muiden poljettavaksi. =)