Tiedätkö, kuka on kirjoittanut Syntikirjan? Oletko lukenut sen?

Avainsanat: syntikirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 23:34

Katja Kallio: Syntikirja
Otava, ilmestyi 8/2009

Romaani rakkauden säännöistä, arjen synneistä – niistä, joista emme aina kerro edes itsellemme

Henri jättää Tuulikin kolmenkymmenenviiden avioliittovuoden jälkeen. Ainahan Tuulikki oli halunnut yllättyä, mutta ei ihan tällä tavalla. Eikö Henrin olisi pitänyt olla ikuisesti kiitollinen siitä, että oli saanut niin hurmaavan vaimon kuin Tuulikki?

Mutta ei Tuulikkikaan pulmunen ole. Hänen syntinsä vain on tehty jo ajat sitten, niin että uhrauksen suuruus on melkein unohtunut.

Olen lukenut tämän syntikirjan, ei ollut hullumpi teos.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 21:00

Katja Kallio, Syntikirja

enpä ole lukenut

www.otava.fi/kirjat/kotimain...yntikirja/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 21:13

Katja Kallion herkullinen Syntikirja näkee arjen näkymättömien sääntöjen taakse.

En ole lukenut, enkä aiokkaan lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 21:52

Katja Kallio: Syntikirja , otava 20009

Kukapa olisi täydellinen ,kuka synnitön. Katja Kallio ei osoita ketään sormella, ei moralisoi, si saarnaa.

Siihen kirjaan on ainakin avainsanoja paljon: ihmissuhteet, perhe,pettäminen,rakkaus,sairaus,synti ja äiti-tytär suhde.

En ole lukenut kirjaa ja voi jääda lukemattakin, voisi olla mielenkiintoinenkin.

Lähteet:
google ja oma ilmaisu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 08:00

En ole lukenut ko kirjaa. On omasta takaakin niitä tuolla varastossa joita voi aina tutkailla kun sille päälle sattuu.