Miksi ylipainoisen miehen kannattaa laihduttaa

Luin jostain naistenlehdestä, että trendi on, että naiset haluavat vain jotakin kevyttä ylleen. Siinäkö syy?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.08.2008 - 12:02

Ylipainoisen miehen kannattaa laihduttaa, jos haluaa elää pitempään... näin lyhyesti sanottuna. Ja jos naiset haluavat jotain kevyempää ylleen (niin kuin sanoit kysymyksessäsi), niin he hankkivat ne vaatekaupasta, ja sillä ei luultavasti ole mitään tekemistä mahd. laihduttamisesi kanssa........ (tosin vitsin ymmärsin myös, mutta vakava asia kuitenkin kysymyksessä)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2008 - 20:20

siksi koska minulla on muunmuassa veli joka on ylipainoinen ja hänelle tuli diapeetes 2, sekä tuttavia ja melkein jokaisella on diapeetes 50- 60 vuotiaana .ainakin siksi on hyvä laihduttaa.minä olen siinä rajoilla en tarvii vielä diapeetes lääkkeitä laihdutin 89 kiloon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2008 - 20:36

mietippä sitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2008 - 23:28

Diabeteksen lisäksi ylipaino lisää verenpainetaudin mahdollisuutta sekä nivelten kulumista, Ylipainoiset miehet kuorsaavat ja heidän unensa on katkonaista. Ja huonosti nukkuneella on pinna kireä....onhan näitä .

Lisäksi ylipainoisen miehen on vaikea löytää sopivia vaatteita, ainakaan valmisvaatteita kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 02:15

On askel kevyempi ja kuorsaus hennomoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 18:41

loppuu se ainainen jäpätys kotona

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2008 - 11:17

Ihan samasta syystä kuin ylipainoisen naisenkin... oman itsensä... terveytensä ja ulkonäkönsä takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 17:42

Terveytesi kannalta on ainakin tärkeää olla hyvän paiunoinen. Ylipainoiset ihmiset eivät saa yhtä hyvin työpaikkoja, ja jonkun tutkimuksen mukaan kuulemma lihavat ihmiset saavat vähemmän ystäviä, tai ihmiset tutustuvat mielummin normaalipainoiseen ihmiseen tai jtkn sinne päin. Mutta kuulin tuon ystävältäni, joka oli kuulemma lukenut jutun internetistä, joten ei ole ollenkaan varmaa olisiko tuo totta. kakkostyypin diapeteskin on vaarana.