Oletko käynyt Remun kirppailla Porvoossa?

tyhjiä sillipurkkejakin löytyy ja hyvä,ettei ihan tyhjiä mehutölkkejä...Mutta sitähän voisi sitten tutuille kehua:"Ostin tämän tyhjän sillipurkin itse Remulta kolomella kympillä ja sitä voi käyttää tuhkiksena"...;-)

Lisätty: 23.05.2010 - 16:00

Ps.kotitalonsa sisäpihalla pitää kirppistä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 19:55

En ole käynyt ja tuskin menenkään. En yleensäkään käy kirpputoreilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 14:46

Enpä ole käynyt, vois piipahtaakin jos olis lähempänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 15:21

laitappa osoite . tästä kun sinne päin taas poikkean niin käväsenpä uteliaisuuttani paikan katsastamas....:)

Lisätty: 23.05.2010 - 16:22

joo olen kyl käpytellyt hänen talonsa kulmilla , mut ei ollut silloin kirppispäivä hällä , kun en koko ukelia nähnyt niillämain... no katsotaan joskos ois silloin sit , kun seuraavan kerran käyn...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 15:30

En ole Remua kirpparilla nähnyt mutta kerran Porvoossa käydessäni kävelin Remun talon ohi. Tosin se oli ennen sitä tuhoisaa tulipaloa joten nyt saattaa talokin näyttää erilaiselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 16:56

En ole käynyt Porvoossa .Jos olisin, ehkä olisin käynytkin.Jos siellä olisi ollut, joku mainos kyltti.Ei muuten tiedäisi.Sillä on kertynyt niin julmetusti sitä tavaraa.Niinkuin muillakin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 16:57

Ei ole tullut käytyä Remun kirpparilla...Voi kun saisi aikaseksi..että järjästäisi omalle pihalle kirpparit..joskus olen pitänyt.....ja kauppa on käynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 19:00

Eihän siellä ole tullut käytyä.kertaa olen Porvoossa käynyt, toinen oli ajankulutusmatka ja toinen
järjestetty kierros Porvoon mukulakivikaduilla ja tutustuminen Porvoon kirkkkoon, ennen paloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 19:41

olen asunut taannoin Porvoossa 7 vuotta,
mutta ei ole tullut mieleenikään silloinkaan syynätä kenenkään pihoja........

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:53

Turhan pitkä matka kirppiskeikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:39

En ole käynyt vaikka sillä suunnalla vietämme suunnilleen puolet vuodesta. Remu ja kirppis... hmmm...en käy kirpputoreilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 09:37

Kesäkuun alussa vierailen Porvoossa, mutta en ehdi Remun kirpparille. Voi olla myös hyvin mielenkiintoista "kamaa", sillä Remuhan tunnetusti arvostaa kauniita esineitä. Vein juuri monta laatikollista kirpparikamaa HESY:n (Helsingin Elänsuojeluyhdistys) kirpparille äitini kodin jäämistöstä. Menevät hyvään tarkoitukseen. Kannatan kirppariaatetta, sillä kerskakuluttaminen nostaa niskavillat pystyyn.