Heleätä helluntaita kaikille napsuille ja napsu-ystäville. Laitatteko tänään hyvää ruokaa?

Lisätty: 23.05.2010 - 10:49

Herkullisia ruokia näyttää olevan tulossa, lohivainaata sun muuta. Valperin hankkimat ruoka-ainekset näyttävät hiukka epäilyttäville, mutta kerrohan mitä ne ovat niin olemme vähän viisaampia. Ihan kuin siinä olisi jonkun häntä...

Lisätty: 23.05.2010 - 10:53

Meillä syödään hirvipaistia, salaatteja sekä jälkkäriksi mustikkakiisseliä+vaniljakastiketta.
Pihan tasaustyöt meneillään ja apumiehelle täytyy olla kunnon eväät. Anttilan isäntä itse on vielä käsi paketissa joten me vaan katselemme vierestä, kun toinen tekee työt. Saamme vihdoin kaivurin jäljet peittoon ja nurmi pääsee kasvamaan.

Avainsanat: helluntai pyhä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 10:27

samoin teille kaikille

käväsin torilla hankkimassa aineksia, eiköhän näistä jotain synny

www.napsu.fi/matkailu/matkak...25--Trogir

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 09:15

Eilistä nakkikeittoa syödään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 09:25

toivottavasti onnistuu,

jääkaapissa odottelee lohivainaa pääsyään jälkikäsittelyyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 09:26

Heliätä helluntaita myös sinulle Marjaana.Tänään tehdään hyvää ruokaa,paistan perhospihvejä keitän perunoita,kukkakaalia ja hyvä kastike kruunaa tämän kaiken,teen myös vihersalaatin,jälkiruokana jäätelöä,jos kukaan enää jaksaa sitä syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 09:32

kiitos kysymästä ja toivotuksesta, lähden Lapuan hiippakunnan näkövammaisten juhlille, tähän omaan seurakuntaan. Matkaa n.400 metriä.
Siellä on Jumalanpalveluksen jälkeen ruokailu lohikeitto ja hedelmäsalaatti.
Joten nyt onnistui pääsen valmiiseen pöytään, on vielä pöytätarjoilu.
Joten näin, jaksamisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 14:22

Pihvifileetä ja lohkoperunoita salaatin kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 15:51

Kanawokkia, salaattia ja jälkkäriksi jäätelöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 16:01

jansonninkiusausta ja vihreääsalaattia ois tänään jossain vaiheessa , kuhan saadaan ne vaan kypsäksi , ovat just uuniin pääseet :)
Ainiin heleitä teillekin kuin teillekin jok ikiselle ja koht jo iltapuoleen kääntyy tää päivä helluntain , jot hyvää pyhäiltaa toivottelen napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 17:14

En tarvinnut ruokia tänään laittaa...kun herkuttelin grilliherkkuja mökkivierailulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 19:42

Curry- ja paprikamausteinen kanakastike pappan reseptin mukaan ja kreikkalainen salaatti. Hyvältä maistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 23:46

Normaalisapuskaa. Joulu on erikseen Jouluruokineen ja Pääsiäisenä lammasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:45

Hyvyydestä en tiedä, mutta syötyä tuli broilerinsuikalekastiketta lisukkeineen.