Vähän hemkilökohtaisempaa; Onko Sinulla sukulaistyttö tai-poika ja mitä annat valmistujaislahjaksi?

Avainsanat: valmistujaislahja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 01:03

Onhan noita, jotkut jopa valmistuvatkin

lahjominen on ollut ihan laidasta laitaan,
niille etäisemmille on riittänyt pelkät onnittelut, joillekkin kirjakaupan lahjakortti ja juuri äskettäin lellikkityttö sai uuden vähän rehvakkaamman kännykän ... (vähän olen kuulostellut heidänkin toiveitaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.05.2010 - 00:56

Molempia on mutta en lahjo kun eivät valmistu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 04:55

On toki, mutta lahjaa ei minun tarvitse tänä keväänä hankkia.

Kirjakaupan valikoimaan olen turvautunut kun teen lahjahankintoja. Tai sitten vierailen kultasepän liikkeessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 06:25

Ylioppilasjuhliin olemme lahjakortin kera menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 12:26

Ei tällä kertaa sukulainen, mutta muuten läheinen ja menemme juhlimaan hänen lakkiaisiaan Paula Nummelan korun kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 16:06

Olen menossa kahden naapurinpojan juhliin, toinen kirjoitti ylioppilaaksi ja toineen valmistuu ammattikoulusta. Kummallekin aion antaa 20€ kortin välissä. Sukulaiselle antaisin enemmän,ehkä 40€.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 16:46

kyl se on rahasumma , joka on vielä hakusessa , mutta mietin sitä sit .. ja se oli oikein pyyntö .. jotta eiköhän se toteudu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 17:27

Ei ole tiedossa juhlia...rahaa aika usein annan,kun on nuorille tarpeen..saa käytää minne haluaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:35

Kukaan ei ole valmistumassa tänä vuonna mihinkään, paitsi eräs tyttönen rippijuhliinsa. Lahjaa en etukäteen paljasta, saattaa lukea vastaukseni ja tietää tätä kautta mitä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.05.2010 - 08:22

Kyllä on sekä sukulaistyttöjä että -poikia (ovat jo nuoria naisia tai -miehiä). Toissa viikonloppuna olin yksillä valmistujaisjuhlilla Oulussa, nuori naisinsinööri sai opinnot loppuun. Tottakait muistimme häntä.