Mestarit jo kysyttiin mutta ketkä oli seuraavana vuonna Leidit lavalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2010 - 20:29

Vuonna 2000 järjestetty konserttikiertue.

Leideihin kuuluvat neljä suomalaisen iskelmämusiikin eturivin naisartistia: Katri Helena, Paula Koivuniemi, Marion Rung ja Lea Laven.

Tekivät 16 konsertti keikkaa suomen suurimmilla jäähalleilla. He levyttivät myös leidit lavalla nimisen albumin, ja sitä myytiin kultalevyn verran.

Hienoja leidejä ovatkin!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2010 - 21:05

Leidit lavalla oli vuonna 2000 järjestetty konserttikiertue, sen toteuttivat neljä suomalaisen iskelmämusiikin eturivin naisartistia Katri-Helena, Paula Koivuniemi, Marion Rung ja Lea Laven.
Leidit lavalla oli naispuolinen vastune aiemmin järjestetylle Mestarit Areenalle kiertueelle.
Leidit lavalla piti vuonna 2000 16 pitkää konserttia Suomen suurimmissa jäähalleissa ja levyttivät
Leidit levyllä-albumin, jota myytiin kultalevyn verran.
Kiertueen yleisön kokonaismäärä oli n.80 000 henkeä. Leidit lavalla esiintyivät mm. televisio-ohjelmissa.

Jälkeenpäin Leidit lavalla esiintyi Esa Niemisen 50-vuotisjuhlakonsertissa.

Minä puolestani voisin kuunnella tämän helluntain aaton kunniaksi vaikkapa Leidit Lavalla, tai Kari Tapion koko tuotannon.

Lähteet:
google asia osa ja loppulause hetken hurma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 07:34

Tuon minäkin tiesin ilman lunttausta.
Katri-Helena, Paula Koivuniemi, Marion Rung ja Lea Laven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 17:10

Tää oli helppo; Paula Koivuniemi, Lea Laven, Katri Helena ja Marion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:14

Tämän näköiset tytöt:
fi.wikipedia.org/wiki/Leidit...vyll%C3%A4

Lähteet:
wiki