vilkutatko koskaan jyrässä mukassa

ajan autolla noin 100 kilometriä päivässä ja näen mekein joka päivä vilkku päällä mutkaan

Avainsanat: auto mutka vilkku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2008 - 20:17

mulla oli joskus semmonen että on vasemmalle jyrkkä mutka ja siinä mutkassa on risteys oikealle niin pistin vahingossa vilkun vasempaan vaikka se oli vaan mutka. katokku blondi on ni tekee kaikkee outoo. en oo kyl enää tehny niin. mut pari kolme kertaa tuo tapahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2008 - 19:35

No en vilkkua laita päälle mutkassa, eri asia jos on vilkun laittanu päälle ja kun menee mutkaan niin se vilkku ei ns. palaudukkaan ja jää jää päälle, oisko siinä syy moiseen?
Siis jos mitään liittymää ei mutkas oo mistä kääntyis?

Lähteet:
ajokokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2008 - 19:42

Outo ajatus. Olen ammatiksenikin ajanut ja kaikkiaan noin 3 miljoonaa kilometriä kaikkiaan. En muista että oisin.

Lähteet:
omak. kok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.08.2008 - 02:18

Jyrkistä mutkista varoittavat liikennemerkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.08.2008 - 10:49

Tieliikennelaki ei sitä edellytä, mutta ihminen on inhimillinen ja laittaa sen joskus vaistovaraisesti päälle. Ei välttämättä paha virhe.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.08.2008 - 10:15

hmm...moiseen en olekaan törmännyt. en siis itsekään moista harrasta.