Napsulaisten suunnitelmat tälle päivälle?

Minä lähden pesemään nyt ikkunoita, jotta olisi kivempi katsella tulevia sateita. Iloista viikonloppua kaikille!

Avainsanat: viikonloppusuunnitelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.05.2010 - 08:52

kun tuossa eilen ehtoopuolella kotiuduin (hetkeksi) niin nyt olisi vähän hommia rästissä so. 'pitäis tehdä tänään' jotta taas pääsee jatkamaan matkaa, eli

imurointi
ikkunanpesu
pyykäys
kauppapäivä
nurmikon leikkaus
mutsin syntymäpäivä
ja puolentusinaa muuta 'must'-juttua

sitten mä vaan lököttelen ja mietin tulevia , eli normaali löysä-lauantai ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.05.2010 - 08:38

kiitos sinulle samoin .. shoppailua puutarhamyymälässä , sekä erinäiköisissä muissakin kaupoisa , kirpparilla piipahdan tuttui moikkaa .. piikiöpäivillä poiketen katsastamas sen meiningin ohimenessä .. ruokaa , saunomista ja ehtosella töllötintä jos ei nyt muuta hauskaa sit satu tapahtumaan .. avoimin mielin tähänkin päivää tieni kun käy :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 09:26

Minä tänään komentelen tuota vanhaa miestä joka on majaillut luonani 36 , nurmikon leikkuuseen ja trimmerin kanssa touhuamaan, nyt aamupäivällä hänet ohjaan työhön. minä itse vahdin tarkkaan häntä kun poistan voikukkia sellaisella raudalla. Yleensä tämä mies sanoo että töissäkin pääsee vähemmällä kuin täällä, on ainakin kahvi ja ruokataukoja siellä, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 09:36

Suunnittelin mökillä mattojen ulosviemistä ja hämähäkinseittien poistelua, mutta taidankin tästä lähteä voikukkien kimppuun kukkapenkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 11:39

Meen isosiskon kans kattelee sen 9.lk päättäjäis mekkoo ja mulle rippimekkoo. Toivottavasti löytyy joku nätti. ja korkeet korot aattelin ku oon vaa 155cm pitkä enkä kasva enää nii ois kiva kerranki näyttää vähä pitemmält (=

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 11:49

Lihakaalilaatikko on paistamista vaille valmis, sitten pikkuhiljaa lähden Pihlajaveden rannalle mökille loppupäiväksi. Illalla tulen naattina kotiin, vaikka voi siellä veden äärellä olla vilpoisempaa.
Jospa pääsisin mieliharrastukseni onkimisen pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 12:00

Ajattelin tehdä aivotyötä eli suunnitella mahdollista tulevaa kesää. Eli milloin nuo rästihommat joku tekisi ja vois vähän liikuakin pisteestä a lopuksi pisteeseen a kun noita b paikkoja en kannata. Ne on vaan välietappeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 12:19

Aloitin aamuni ikkunoiden pesulla ja ruuan valmistuksella kahdeksi päiväksi. Välleen puuhasin Onnelassa ja pihamaalla. Kohta lähden iltavuoroon joten iloista viikonloppua kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 13:47

Silmäni mä juuri aukaisin täällä kauna kotoa ja menen tuohon satamaan katsomaan maailman suurinta ja kauneinta. Sitten ajo Key Westiin Ernestin kuppilassa käymään sisareni haluuaa nähdä hänen kissojensa jälkeläiset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 13:52

Ruuanlaittoa ja siivousta on ohjelmassani tänään. Ilta täytyy sitten loikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 16:25

Tässä sitä puuhaa on ritttänyt kaupassa käyntiä ruuan laittoa,tiskaamista, siivoamista pyykin pesua.Tänään meillä oli lakanoitten vaihto sekä täkkien vaihto samalla kevyempiin kesän ajaksi.pojalla myös tänään synttärit täytti 20 vuotta.Lapsenlasen hoitoa oli myös tuossa kakkien näiden ohella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 18:44

Jaahas...
Päivä on alkanut mukavasti. Aamukahvit täällä mökillä kymmeneltä, kevyt lounas viinin kera kahdelta ja neljä tuntia grillausta järvellä hyvien eväiden kanssa. Pikainen lounas ja takaisin järvelle kun sää on mitä mainioin. Illalla saunanlämmitys ja ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.05.2010 - 07:10

Suunnistin aamulla mökille ja iltasella kotia. Väliin mahtui haravointia ja petivaatteiden tuuletusta, makkaran paistoa ja kahvin juontia. Illemmalla istutin mansikoita kotosalla.