Kuinka pitkä oli marsalkka Mannerheim?

Avainsanat: marsalkka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 22:01

Renny Harlin korostaa, että Mannerheimin esittäjän täytyy olla raamikas.
Raamit ja pituus olivat tärkeät kriteerit Mannerheimia valitessa, kertoo Renny Harlin.
Raamit ja pituus olivat tärkeät kriteerit Mannerheimia valitessa, kertoo Renny Harlin. (JANI HAKALA)
Lue myös

Peter Franzén

Ohjaaja Renny Harlin kertoo Viihdeuutisten haastattelussa ulkoisten seikkojen vaikutuksesta Mannerheim-elokuvan pääosanesittäjän valinnassa. Roolin sai 187-senttinen näyttelijä Mikko Nousiainen.

Kysyjän kommentti

Kiitti, pituus riitti. On noita mittoja erilähteissä aina erilaisia.
Mistä minä katsoin oli 182-197 cm. otetaan se keskiarvio eoli 187 cm.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 21:26

. Mannerheim/ pituus 193cm,
näin väitetään jossain lähteessä jonka jo kerkisin kadottaa,
tarkkaa tietoa vaikea löytää, mutta yleinen käsitys on yli 190 cm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 22:56

Noin 190 cm. En tiedä sentilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2010 - 01:39

Nuo edesmenneet eivät oikein kiinnosta, mutta sanoisin että paljon ja vähän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 08:45

Jotain 190 cm tienoilla, pitkä oli kuitenkin (ja komea!).