kuinka kauan valkovuodot kestää ennen menkkoja??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.08.2008 - 15:40

Parempiakin paikkoja on kysyä näistä asioista kuin Napsu, esim. oman terveysaseman terveydenhoitaja ( tätä kysytty aiemminkin Napsussa ).

Tässä nyt kuitenkin linkki mistä voit tutkia asiaa: www.terveysportti.fi/terveys...i=dlk00180

Lähteet:
www.terveysportti.fi/terveys...i=dlk00180

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.08.2008 - 17:01

Voi hyvänen aika sentään, oletko vain huviksesi kyselemässä?
Mahdollisestikko valkovuotoisuuteen kyllästynyt poikaystävä, ettei koskaan voi ajaa täysillä.

No tuo nyt oli epäasiallinen vastaus, mutta todellakin siihen vastaa joku terveydenhoitaja ,lääkäri tai sitten valkovuodosta voi löytää tarinaa myös täältä:
www.poliklinikka.fi/?page=99...id=2418538

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.08.2008 - 19:48

No pari päiväähän nuo kestää. Äläkä sitten hurjastele petissä tai kestää loppuelämän

Lähteet:
Kristallipallo