Hei! Haluaisin mennä sunnuntaina reissuun mutta miten saan varattua äkkilähdön kun matkatoimisto on kiinni viikkonloppun?

Lisätty: 21.05.2010 - 23:01

kiitos;)

Lähen sitten sunnuntaina lentokentälle ja toivottavasti pääsen viikoks jonnekin rannalle makoilemaan;-)

Avainsanat: apua!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 19:11

yks tapa ois et menet lentokentälle ja kysyt peruutuspaikoja....ne ovat sit toosi äkkilähtööi...jot otta mukaan hamppiharja ja passi ,,,,,hyvää matkaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 20:18

Ciby kertoikin kaiken olennaisen, älä kuitenkaan ota sitä matkaa ihan minne vaan, liput ovat tosi edullisia eri kohteisiin, ei varmaan kiinnosta mikään Islannin matka, riippuu tietenkin varusteistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 20:29

Veljeni on monet kerrat ottanut äkkilähtöjä...mennyt lentkentälle kyttäämään...Passi ja matkatavarat oltava mukana..ja eikun menoksi..
Toivon mukaan saat mukavan matkan..että hyvää matkaa..jos pääset lähtemään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 20:43

Juu, elämässä pitääkin olla vähän jännitystä. Jos pääset tosiaan lentokentälle, niin sieltä kysymällä sinua voi onnistaa toden teolla. Hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 22:43

Voit mennä suoraan helsinki-vantaan lentoasemalle, ja kysellä sieltä paikkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 00:26

Voit myös varata ja maksaa haluamasi matkan netissä. Matkanjärjestäjän edustaja on paikalla 2 tuntia ennen koneen lähtöä. Tsekkasin äsken Aurinkomatkat ja ainakin Portugaliin oli paikkoja. Jos sinulla on kysyttävää, niin voit soittaa lentokentän matkailuneuvontaan 10-20 välillä (ma-su). Lisätietoja oheisessa linkissä. Toivottavasti onnistut pääsemään reissuun! Hyvää lomaa!

www.helsinki-vantaa.fi/yhtey...?group=260

Lisätty: 22.05.2010 - 00:27

Muista ottaa dokumentti matkan maksusta mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 00:55

Lentokentällä varmaan aika ikävää kysellä... saa istut siellä monet tunnit... matkanjärjetäjillä on puhelinpalvelu myös iltaisin ja viikonlopun määrättyinä tunteina.Liput saa kentältä, riippuu tietysti missä asuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2010 - 01:15

Netti on auki aina, ja sieltä voi katsoa äkkilähdöt ja varata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.05.2010 - 10:09

Viime hetken matkoja ei voi varata netistä joten ainoa keino on joko soittaa (AM:lla ainakin päivystys lauantaina, aiemmin on ollut myös sunnuntaina) tai sitten mennä lentokentälle. Viime hetken reissu täytyy maksaa välittömästi eikä se netin kautta ehdi tiedoksi myyjälle asti. Noin nopeita startteja en ole harrastanut joten kokemusta ei ole itsellä.

Lähteet:
omat kokemukset, luettua, kuultua