Listaa tähän hauskat, härskit, ja huvittavimmat paikan nimet jotka tiedät

Avainsanat: hauskat härskit ja huvittavimmat paikan nimet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 16:32

Tissinpohja,IItti. Jaalan pökolä, IItin Kuukso. Lisäilen kun tulee mieleen

Lisätty: 21.05.2010 - 16:35

Vessanpelto,Mäntyharju. Kovvenkyä josta sanan muunnoksena tulee kyrv...kolo,Lappeenranta.Homeperseensuo, Haminan lähistöllä.Mulkkusaari Kivesjärvi, Paltamo

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 16:50

Minä kiertoajelulla näin kyltin Pillu, minä sen nimen huudahdin ääneen, ja eikös tämä vanhempi miehinen osapuoli lyönyt jarrut pohjaan ja kyseli. missä , missä.

Lisätty: 21.05.2010 - 17:40

hyvä ystäväni Tertsi, pallivahan kirkko ja joskus koulukin sijaitsi oikealla puolella Vanha-Tampereentietä, tie haarautuu Runosmäkeen, ja jatkaa matkaa Kärsämäen hautausmaalle, ja ulos täältä Turusta.Kivimöhkäle on vieläkin jäljellä josta nimi Pallivaha juontuu.Se on siellä toisella puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 17:10

Turussahan on tuo PALLIVAHA mistä lie saanut nimensä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 17:45

Voi niitähän on pilvin pimein kun viitsii katsella.On Ylä-Mulkku, Siitinselkä Vuoksen vesistössä.
Hevonperse on Kuusijoen alajuoksulla,Kurusta löytyy järvi Juostenpaskattu, Tervolassa on Peräsuolijoki.
Sallan kunnassa olisi hauska asua Saaranpaskantamasaarella. On Satiaissaari.
Seinäjoella käydään Alapäänalueella.
Pudasjärvellä on Rumavaara, se on aikaisemmin ollut Kyrpävaara.

Tässä aluksi listaa.

Lisätty: 21.05.2010 - 17:52

Hauskoja ovat: Egyptinkorpi Nurmeksessa, Hassio Keski-Pohjanmaalla, Heinärinkilä Ruokolahdella, Hevonkack Turunsaaristo, Hunninko ja Kiimakorpi Urjalassa. Inha Ähtärin lähellä, Juntti Kuhmossa. jne.

Lähteet:
googlen sivuilta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 18:03

Pöljällä oltiin kerran yöpymässä josta laitoinkin postikortteja ystäville .. siinä oli Pöljän postileimatkin ja lopuksi vielä laitoin et ...Terv . PÄÄPÖLJÄT PÖLJÄLTÄ ... arvatkaas jäiks keneltäkään epäselväksi ketkä ne kortit lähetti..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 18:59

Niitähän on paljon, mutta tässä joitakin...saa nähdä iskeekö sensuuri:Häränperseenlahti, Hevosenpierettämänmäki. Iso-Pylly, Paskarämäkäntonkka, Ruustinnanpillu ja Suolikulli. Vittumaisenoja, Ämmänpieru ja Votkaraitti. Kääpävitunaho sekä Huoravuorienmäki. ( Nyt meen pesemään suuni...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 20:03

Sodankylässä on Vitunviheltämänaapa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 20:28

Saariselkä: Nattaset ja Viskitie. Heinäsaari ruotsiksi Höö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 00:24

kyllähän noita Suomessa piisaa, joku on nähnyt enemmänkin vaivaa asian eteen ja kerännyt liitteessä olevan listan

www.saunalahti.fi/~alphabet/...aikka.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2010 - 00:36

Listalta puuttuvat vielä:

Kolmperse (Karkkila), Tämäkohtu (Karkkila).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2010 - 01:11

Pöljä - joka on vielä kuuluisakin:
fi.wikipedia.org/wiki/P%C3%B6lj%C3%A4

Lähteet:
oma muisti ja wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.05.2010 - 19:11

Suolivesi
Paskalampi
Kutemajärvi
Paska-Avenue (=tien nimi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 16:30

Täälläpä näitä (ks. linkki). Ainakaan Paskalomavaaraan en ihan ensimmäiseksi lähtisi.

Lähteet:
hardcores.googlegroups.com/a...&hl=fi