Missä voin nähdä Herran?

Etsimisen tarkoituksena on muuttuminen Jumalan kaltaiseksi.

Avainsanat: usko raamattu jumala muuttuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 13:03

Sanon lyhyesti: "Jumalaa ei ole kukaan kokaan nähnyt, ainoa poika vain on hänet ilmoittanut.
Moosekselle Jumala ilmestyi, milloin savu, milloin tulen patsaana tai palavan pensaana.
Jummiksen sanoin Jumalan kuvan näet katsolla peiliin.. Katso maailmankaikkeutta se kaikki ilmoittaa meille Jumalasta. kerran perillä meille on luvattu , että me saamme nähdä hänet kasvoista kasvoihin.

tämä ei ole tarkoitettu kenellekään käännytykseksi ja vielä ainakaan tämä aihe ei ole kiellettyjen listalla.Mielestäni tälläkin palstalla voi esittää aiheellisen kysymyksen hengellisistä asiota..
Monessa kohdassa rikotaan sääntöjä, ei niitä joka kohdalla noudateta, ei meistä yksi ainoakaan.

Lähteet:
Oma tieetoni ja uskoni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.05.2010 - 10:46

Aika provosoiva kysymys, olen angnostikko. En mitenkään halua muuttua Herran kaltaiseksi, on aika vaativa tehtävä. On niitä temppeleitä paljon missä sitä Herran sanaa julistetaan ja kai hänet siellä näkee.

Lisätty: 21.05.2010 - 11:07

Olin vähän kävelemässä 9.00 paikkeilla ja seuraavalla kadulla oli n.100 ihmisen jono Pelastusarmeijan ruuanjako pisteeseen. Ei hekään ole halunneet tulla Herran kaltaisiksi, nälkä heillä on, ei pyhällä hengellä tule toimeen, vanhoja rouvia , ja äitejä lasten kanssa siinä jonossa eniten näytti olevan, ja vanhempia miehiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 11:07

Herroja käyskentelee ympärilläni ihan päivittäin eli tuttuja ovat!
Vastasin noin koska kysymys ei oikein sovi tänne vaan jonkin uskonnollisen yhteisön sivustoille. Ei käännytystä, kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 11:37

Ei ainakaan täällä.

Herrasmiehiä on kyllä joukossamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 11:38

Jos jumalankuvaa tarkoitat, katso peiliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 13:52

www.uskontojenuhrientuki.fi/

jumalia on niin monensorttisia, joka uskonnolla eri jumala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 14:36

En tiedä mutta jotkut väittävät niin tapahtuvan meditaatiossa.Ystäväni Taavi Kassilakin meditoi ja asustelee intiassa mutta ei ole kuulemma mitään jumalia nähnyt vaikka voihan ihminen seota ja nähdä jos mitä ja toisaalta onhan niitä henkiolentoja vissiin mutta kaukana jostain OIKEASTA Jumalasta.Taavi on muuten tällä hetkellä kai suomessa ja jossain jyväskylän suunnalla pitää niitä omanlaisiaan uskonnollisia esityksiään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.05.2010 - 20:28

Aika mielenkiintoista keskustelua täällä käydään. Olin hämmentynyt. Mummoni aina sanoi .Muista olet oma kohtalosi,oman sielusi kapteeni. Minusta hyvin sanottu vanhalta.En ole sen kummemmin päätäni vaivannut noin viisailla asioilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.05.2010 - 00:42

Et missään . Ja kaikkialla.