crf
Kysytty: 20.05.2010 - 15:18

uskaltaako niiltä paikallisilta ostaa retkiä,ovatko ne kuinka luotettavia alanyassa..

Avainsanat: alanya turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 22:17

Kyllä uskaltaa ostaa paikalllisilta..ovat paljon halvempia,kun matkatoimiston retket..Yksi mahdollisuus on otaa taxi alle...vie ihan minne vaan..mutta hinta sovittava,kun lähtee liikenteeseen..halpoja kyytejä saa taxsilla...Eli kokemuksesta voin ..näin sanoa..

Kysyjän kommentti

ok,pitää neuvotella taxien kanssa hinnoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 16:30

miksipä ei uskaltaisi, uskallathan sinne matkustaakkin.
www.ayt-group.net/travel-age...index.html
www.tripwolf.com/en/guide/sh...urist-info

esim turisti-infosta voit käydä myös kysymässä paikallisten retkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 19:50

Uskoisin näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 20:56

Eiköhän se ole ihan turvallista. Mikäli kyseessä joku opastettu retki, kannattaa varmistaa, että opas puhuu englantia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.05.2010 - 21:44

Jos he huijaisivat, niin äkkiäkös myynti loppuu. Kyllä niihin varmaankin voi luottaa ja ovat edullisempia kuin esim. matkatoimiston kautta ostetut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2011 - 23:39

Kyllä uskaltaa. Itse jopa suosittelen ostamaan retkiä ennemmin paikallisilta kuin matkanjärjestäjiltä. Paikallisten retket ovat paljon edullisempia ja itselläni ainakin pelkästään hyvää sanottavaa.