Hyvää huomenta napsulaiset. Voiko aurinko paistaa "risukasaan"?

Avainsanat: huoimenta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 09:22

Huomenta. huomenta!
Täällä se ainakin paistaa ihan kirjaimellisesti. Pitäisi kärrätä kierrätysasemalle valtava määrä risuja, mutta on vähän turhan lämmintä puuhaa, kun paistaa niin kuumasti. Täytyy pitää taukoja, mutta eipä noilla kiire ole.

Kysyjän kommentti

Taukoa pitäessäsi "tartu Olviin", eikä mikkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 08:46

Väittävät että joskus on paistanut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.05.2010 - 08:58

Ei ole tullut käytyä majavan pesässä, sieltähän sen näkisi. Mutta, mutta, näinhän ne väittävät eikä se huono väittämä olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:09

Elämänkolhujen koettelemana voin sanoa, että kyllä se paistaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:15

Niinhän sitä väitetään,jos on ankeaa elämä..että kyllä se aurinko paistaa risukasaankin..jossakin vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:28

Tottakai se paistaa risukasaan niinkuin muuallekin ellei risukasa ole varjon puolella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 10:26

Ilmankos minusta tuntuu nnin vuluiselta, kun risut on riisuuttu matkan varrella ja nyt on pelkkä
runko vain jäljellä. Aurinko on mennyt risukasan puolelle ja jättänyt minut yksikseen haamuilemaan.
Nythän voisin alkaa toimia aurinkokellona,jäisi selvä varjo, kun ei ole kuin riisuttu tolppa vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 10:58

Huomenta vaan aurinko paistaa ja linnut laulaa taitaa tulla kesä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 11:07

Voi tokkiinsa.. Kyllä se aurinko voipi paistaa myös risukasaan ja vieläpä silloin kun sitä vähiten odottaa, joten ei syytä huoleen. Kyllä se elämä meille kaikille hymyilee aina joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 11:33

Elämässä kuljemme niin monenlaisia polkuja. Toiset suoria, toiset mutkaisia. Päivät ovat hyviä, huonoja tai siltä väliltä, onneksi enimmäkseen niitä mukavia päiviä. Joskus tulee niin paljon takkiin, että tuntuu kuin ei enää jaksaisi, mutta silloin synkimmällä hetkellä auringon säde pilkahtaa, luo valon ja toivon sinne risukasaan. Taas elämän valoisa puoli saa voiton ja onni hymyilee. Uskoaan ei pidä menettää koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:09

Kyllä aurinko paistaa risukasaankin. On vain oltava positiivinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:28

Kyllä aurinko paistaa vielä risukasaankin, tottahan toki. Miksei se paistaisi? Näin on uskottava vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 17:14

Välillä paistaa ja välillä ollaan varjossa, ilman varjoa ei edes loistetta huomaisi ja osaisi arvostaa.