Nyt Bongari poistuu ja toivottaa napsulaisille iloista tätä päivää kaikille.Menen kylvö hommiin. Ulos ylös ja lenkille .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 08:46

Bongari tosi toimissa. Iskee siementä vakohon.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2010 - 08:49

Samoin sinulle. Bongaa itsesi taas takaisin kun ennätät. PS. Katso että laitat siemenet oikein päin. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:10

Aurinkoista päivää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:11

Samoin iloista tätä päivää..Minulla on jo siemenet maassa..mutta mentävä pihallle myrkyttämään rikkaruohot orapihlaja aidanalta...sielläkavaa vaikkamiä...muuten pääsee ihan villiintymään koko aidan alusta.
Muista kumminkin palata napsuun..että et lähde niin pitkälle lenkille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:10

Siunausta kylvöillesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:26

Hyvää päivän jatkoa sinulle ja kaikille muillekin. Minäkin lähden ulos hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 13:38

Minä tulin jo ulkoa hommista ja nyt alkavat sisähommat, vaikka on kuuma.
Siinähän se taas tämäkin päivä kellahtaa iltaan ei jää kun joillekin multaa kynsien alle, minulle ei niitäkään. Muistakaa pienten taimien kastelua.