Pitäisikö maahanmuutto politiikan muuttua. Vai pitäisikö ministerin vaihtua.Mitä olet mieltä.Ajankohtaista keskustelua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 08:49

Pakolaisasioihin tehdään tai valmistellaan muutoksia EU-tasolla, silloin on pakko lain Suomessakin muuttua.Maahanmuutossa on hallituksen kanta se että työperäinen maahanmuutto on sallittua, muista kannoista en tiedä. Pakolaispolitiikka on eri asia ja siihen tarvitaan tarkennuksia.
(kerjäämisen kieltävän lain valmistelusta ja "" tulee illalla ajankohtaisohjelmassa lisää, tämäkin liittyy tavallaan samaan asiakokonaisuuteen).

Lisätty: 20.05.2010 - 12:55

Suomessa nimenomaan on asiat hyvin, siksihän tänne tullaan. Moni perisuomalainen ei edes viitsi yrittää hankkia toimeentuloaan työllä vaan ollaan sossun hoivissa. Enempää verotaakkkaa ei maksaville kaivata.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.05.2010 - 08:56

Olen edelleen jyrkästi sitä mieltä että ensin oman maan kansalaisille asiat hyvin, ennen kuin ruvetaan muita jeesaamaan. Mehän heidän elinkeinonsa maksetaan veroina. Ensi vuoden alusta tulee voimaan uudet arvonveroluvut, jostakin valtion pitää heihin rahaa kerätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:04

Ei yhtään elintasopakolaista enää suomeen!Tämä rouva ministeri T.A:kin saisi mennä ruotsin puolelle politiikkansa kanssa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:08

Niin kauan, kun jokainen hoitaa omat toimeentulonsa, niin muuttakoon vaikka Marsista. Eri asia on, kun tullaan vain nauttimaan sosiaalietuuksista, näihin pitää puuttua. Hyysääminen veks ja kunnon kotouttamispolitiikkaa eli kielitaito ja työtä perheen elättämiseen eli rakentamaan yhteistä yhteiskuntaa. Maassa maan tavalla eli sopeudutaan yhteiskuntaan tai sitten on edessä kotiuttamispolitiikka. Pakolaiset ovat taas toinen juttu ja heitä tulee auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 09:33

Jos halutaan tällaista, niin ministeri saa jatkaa.
www.youtube.com/watch?v=SfYAhQ4I4Uk

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:15

Mielestäni meillä on nyt kiintiö täynnä. Omassa maassa on 400.000 työtöntä. Emme tarvitse ainakaan työperäisiä mamuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 12:21

Omat asiat ensin kuntoon, sen jälkeen muiden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 15:40

Maahanmuuttopolitiikka Suomessa on linjatonta. Ei taida löytyä ensimmäistäkään politiikkoa, joka uskaltaisi suhtautua kriittisesti maahanmuuttoon. Lienee rasistin leiman saaminen ja sen myötä poliittisen uran loppuminen niin suuri pelote, että se riittää jopa tukkimaan suut ja saa poliittisen päättäjän olemaan aina myötämielinen asiassa kuin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 16:29

Turvapaikan hakijoita pitäisimielstämmetänne ottaa ehkä enemmänkin kuin nyt otetaan mutta elintasopakolaisia ei. Poliitikot taitavat olla aika arkoja sanomaan mitään pakolaiskielteistä, koska se aina herättää heti kiivasta keskustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 17:58

Rupee pikkasen pännii ku tääläkin päin noita maahanmuuttajia on ne valtaa alueet, varastelee koko ajan.. Miksi asiaan ei puututa?!?!