onko autonrengas sopiva makkaran paisto nuotioon

kävin tänään ostosmatkalla bangkokissa,ostoskeskus taitaa palaa vieläkin,päästiin koko porukka auton kanssa ehjänä ulos

Lisätty: 19.05.2010 - 18:11

nyt olen takaisin pattayalla kotona,,nyt meni kaikki kioskit ja ostarit täälläkin kiinni,saa nähdä aukeaako huomenna.suomen uutiset vähättelee tilannetta,täällä on sisällissota alkanut.

Lisätty: 20.05.2010 - 05:32

uutiset.msn.hs.fi/paakirjoit...5256962169

Lisätty: 20.05.2010 - 12:34

päivä meni hienosti huvipuistossa,,pattaya park,,9pm alkaa ulkonaliikkumia kielto,kaupat ja kioskit auki 8pm,,3 tuntia aikaa käydä syömässä illallinen

Avainsanat: isot nuotiot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 18:35

Jos ne punapaidat omia makkaroitaan käristävät niin mikä ettei?

johtajat antautuivat jo poliiseille, kun ryöstäytyi käsistä. verkkouutiset.fi

Kysyjän kommentti

polttivat onneksi eri ostoskeskuksen missä minä olin,minä olin saman firman ostarissa noin 1km päässä,,siellä paloi makkarat ja grillilihat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 16:26

En suositteli.palaessaan vapaituu kitkerää myrkullistä savukaasua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 16:55

Hyvä ettei kalaa savustaneet. Olisipa siinä ollut makuelämystä kerrakseen. Ovat kai kiihdyttäneet kovaa, kun on kuminkäryä ilmassa. Turvallista kotimatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 17:28

Tuskinpa siellä makkaraa paistetaan?
Saattaa tulla kuula kalloon sillä nuotiolla. Liittyykö tuo ostoskeskuksen palaminen jotenkin ostosmatkaasi, kun melkein ihmettelit pois pääsyänne?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 18:45

Voi kyllä tulla aika kumimainen maku..jos alkaa paistelemaan autonrenkaassa..Tule Soumeen suojaan sieltä..täälä on ihan rauhallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 19:48

Onkos niillä köyhillä vielä varaa makkaraan? Eikös siellä ole käynnissä sota köyhien ja rikkaiden välillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 20:33

Eipä taida olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2010 - 22:33

Thaimaalainen ruokahan on hyvin eksoottisen maun. Kannattaa kokeilla, tiedä miten hyvä siitä tulee. Kuinka sinä uskallat olla siellä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 23:36

En suosittele, olehan varullais siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 07:42

Voi että, uutisia olen seurannut. Olehan varovainen siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.05.2010 - 08:40

Suomessa on varoitus matkustamisesta ainakin Bangkokiin ja taisi olla jotain muitakin vältettäviä alueita.Viisas pysy kaukana Bangkokin ostareista, joitain suomalaisia "vankina" asuinpaikoillaan (ilmeisesti hotelleja) ja kehoitettiin pysymään sisätiloissa.
Suomessa ei sinänsä ole velvoitetta raportoida jokaista liikettä mikä liittyy Thaimaaseen mutta lähettiläs on antanut ohjeita ja sen pitäisi riittää. (niille jotka ovat siellä ja niille jotka itsepäisesti ovat aikeissa matkustaa sinne). Ei vaikuta meidän oloihimme täällä millään lailla.