Huomenta napsut. Nukuitteko hyvin ja miltä aamu näyttää?

Aurinko noussut tänäänkin, lämmintä on ja joka paikkaan koskee. Jokaikinen nivel on kipeä ja aiheuttaa ärtymystä, mutta onneksi on vapaapäivä. En olisi kyllä jaksanut lähteä töihin tänä aamuna.

Avainsanat: keskellä viikkoa kevyesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 10:43

Minulla on kova yskä ja se valvottaa. Sain kuitenkin unen päästä kiinni 6.30 ja nukuin pari tuntia. Päivästä tuli heti patempi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.05.2010 - 08:07

Kiitos, hyvin nukuin ja oli hienoa polkea aurikoisessa, raikkaassa säässä työpaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 09:19

kiitokset hyvin tuli nukkutttua , kun kipulääkeiden turvin sen tein.. jotta ei särkyihin tarvinnut herätä ... eikä kuumuuskaan haitannut , kun meillä on makkarissa ropellit ja akkuna auki niin oli hyvä nukkua .. pien ukkosen pelko oli , kun illalla taas jyrisi , mut en sitä sit yöllä ainakaan kuulut , jot oletin sen ohimenneen ...täällä onkin ukostanut nyt jo useampana päivänä ... mut onkos mariaana saanut jäsenet kipeeksi liiallisella puutarha touhuilulla .. jos niin on niin otappa särkylääke ja pient vastajumppaa niin kyllä se siitä sit uskoisin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 09:22

Huomenta, kaunis aurinkoinen raikas aamu, yöllä satanut.
Koivut täydessä lehdessä, aion muutaman oksan taittaa
lähimetsästä lenkkisaunaan tuoksumaan ehtoommalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.05.2010 - 10:24

Nukuin hyvin ja aamu näytti taas kerran valoisan puolensa. Kohta lähden ulos nauttimaan kauniista ilmasta ja samalla pistän kortin postiin eräälle pienelle söpölle tyttöselle, joka täyttää kaksi vuotta lähipäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 10:59

Kiitos kysymästä, hyvin nukuin. Aamu alkaa taas aurinkoisena, ja mittari näyttää kolmeakymmentä. Hellettä on tiedossa, ja piha hommia tälle päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 11:03

Huomenia. Hyvin tuli nukuttuun ja lomalla kun olen niin kahden maissa yöllä rupesin vasta nukkumaan.. Heräsin tossa kasin maissa puhelimen soittoon.. Kaverini kertoi, että lihakeiton lihat on nyt tulleet ja mitäs täytteitä siihen kakkuun sitten tulis.. (Kaverillani on sellainen pitopalvelu) Viikonloppuna juhlat nääs.. Aurinkoinen paistaa ja varjossa lämpöä 22.6 huhheijaa.. Tänään olis luvassa pyykin pesua ja siivousta, elikkäs kuumat oltavat, vettä täytyy muistaa juua. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 11:34

Hyvin tuli nukuttua..tosi kaunis ilma...niinkuin oli 48vuotta takaperin,kun kesän suvessa tanssin häitäni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 13:50

Pätkittäin iltayön ja ennen kolmea nousin ylös ja vastailin hyvin uteliaan ihmisen kysymyksiin.
Onneksi oli jotain tekemistä,sitten puurot vatsaan ja kodin askareisiin innolla tai sitten vähemmän innolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 17:09

Minä juuri ehdin napsun pariin ja huomenta toivottamaan. Eihän se ole liian myöhäistä. Aurinko on paistanut "risukasaan" koko päivän joka on vieläkin paikallaan.

Mökki vie ja mökki tuo,
minulle se onnen suo.

Sieluni mun janosi aikaa,
se oli napsuttelun taikaa.

Myöhäisin huomen toivotuksin: papparainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.05.2010 - 22:23

Uusi nukkumaanmenohan tässä on jo edessä, mutta kiitos kysymästä. Kuumuudesta huolimatta sain nukuttua jotenkin, mutta siitä huolimatta silmät avattuani piti ihan tuumata: voiko ihanammin päivän enää alkaa...