Miten ilmenee viidenkympin villitys, onko naisilla sellaista?

Avainsanat: viidenkympin villitys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.05.2010 - 12:58

Siitä on jo niin kauan, kun minulla viidenkympin villit vuodet olivat, mutta nyt kun ajattelen niin
minulla voisi nyt olla paraikaa "viidenkympin villitys", se on tullut pikkuisen myöhässä.
Nyt minä jorisen iltakaudet netissä jossain päin maatamme, ei minulla ennen ole sitä tautia ollut.
Naiset sanovat usein miehestään;"no ei sillä on se viidenkympin villitys", ukot ko katselevat
nuorimpien naisten rintoja.Käväise vaikka Facessa, niin siellä naamakirjassa on vanhemilla miehillä
albumit täynnä topattuja rinnuksia ja itse ovat ukot kun sammaloituneet kannot, eihän ne nuoret likat kun lirkuttaa jos sattuisi rahnaa olemaan. Toivottavasti tämä tautikin helpottuu villityksestä valloitukseen.

Lisätty: 18.05.2010 - 13:00

Napsulaiset eiväthän kuulu naamakirjan joukkoon, vaikka kuuluvatkin niin miehet
pitäkää järki päässä ja tytöt housut jalassa.

Lähteet:
oma höpinä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.05.2010 - 12:12

Oman kokemukseni perusteella naisilla ei sellaista ole. Ei ainakaan minulla ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 12:18

Joillakin naisilla ja miehillä se on, joillakin ei. Ja voipi olla neljänkympin nelistys jo sitä ennen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 12:29

Eiköhän tuo ilmene jokaisella eritavalla naisia unohtamatta. Kaipa siinä eletään 2kymppisen elämää osin ja mikäli valuuttaa on niin suotitetaan sellaisia hankintoja mista nuorena näki vain unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 12:54

Se ilmenee kaikilla jotenkin. Jos joku ei sitä muka huomaa, niin ihmettelen. Koko kroppa ja mielikin muuttuu, kun tulee noita vuosirenkaita lisää.Siinä papat hikoilee ihan samalla tavalla kuin naisetkin.
Vauhti kiihtyy, tai ainakin pitäisi.Tehdään kaikkea hauskaa, mistä vaan uneksittiin ennen.
Elämän kiitoradalla tämä on alkavaa loppukiriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 13:07

Mietin tuossa tuota kysymystä .Oliko vaiko ei.Ei minulla sellaista ollut en ainakaan muista .Yhtä hyvin voisi sanoa että ihmisillä yleensäkin on 15,25,35,45,55,ja niin eespäin, sellainen elämän ikä,mitä pysähtyy miettimään, niinkuin murrosikäinen tekee.Samoja oireita.Vaihdevuodet oireineen tuli kyllä 52
ja siitä olikin leikki kaukana.Hyvä kun selvisin .Mutta olemme yksilöitä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 14:40

Minulla on ennemminkin 50 masennus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 14:58

eipä tällä ropalla hirmuisesti ehdi villiks , mut välillä kyllä hullutellaankin...silleen "vauhdikkaast"i .. niinkuin silloin enen , mut kun tällä iällä viettää 70 luvun bileitä yhden illan , niin viikko menee siitä toipuessa ... silloin jaksoi jammailla nyt vain hytkyä ja nytkyä , mutta mukana kuitenkin on pysyttyvä vauhdilla vaikka etannan...juhlat ovat kyl aina sen väärtit ja viikon toipuminen on ansaittua .. en tiedä onko sit villitystä sen kummenpaa , kun ain olen juhlimisesta tykännyt .. teemoilla ei väliä .. kaik muut käy, mut monttubileet yritän kiertää kaukkaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 15:01

Joillain naisilla on, menevät kuin "päättömät kanat" ja olettavat olevansa nuoria.... käytös voi olla aika kummallista. Itselläni ei tuollaista ajanjaksoa ole ollut. Villitys tulee niille jotka eivät ehtineet elää vapaata nuoruutta, sitoutuivat liian nuorina (pakon sanelemina kenties....).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 18:50

Kyllähän se vähän säälittävää on, kun vanhemmat miehet kuolaavat nuorten naisten perään ja rintojen tiiraaminen on melkeinpä pääasia. Vaan aika aikaansa kutakin. Miulla ne villit vuodet ajoittuivat sinne varhaisaikuisuuteen, mutta kestivät kyllä sellaset 30 vuotta. Nyt alkaa jo tasoittumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 20:34

Kyllä kai se villitsee kun on yli neljäkymppinen ja seuraavana päivänä käy jo kuuttakymmentä. Olen ainakin mielessäni tehnyt tuontapaisia havaintoja. Totuutta en tiedä, kun ei ole kokemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 22:16

Minä en ole vielä päässyt vauhtiin ja marraskuussa täyttyy 51. Taidan tulla jälkijunassa ... no, odotellaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 22:20

olen koko elämäni mennyt kuin päätön kana,
enkä vieläkään tunnusta itseäni niin vanhaksi kuin vuodet edellyttäisivät.
mutta villityksistä sen kummemmin en kyllä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 14:45

Ei ainakaan itselläni ollut, mutta miehellä oli hieman ei pahasti kumminkaan.

Naisilla on taas nämä viihdevuodet ( vaihdevuodet)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 22:35

Kyllä elämässä on aina jotakin villityksiä tultava...niin pysyy pirteänä...kenlle tulee missäkin iässä...ei tarvise olla 50 ikä...