Keneltä voi katkaista kaulan joutumatta vankilaan?

Avainsanat: kaulan voi katkaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.05.2010 - 13:02

Shamppanjapullolta voi veitsellä katkaista kaulan (niin ammattilaiset usein tekevät) eikä teko ole rangaistava.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.05.2010 - 11:45

Kaulasta en tiedä mutta huhulta siivet. Ehkä vastaus on sama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.05.2010 - 12:08

Jos omia kanojaan tappaa katkaisemalla kaulan, niin tuskin siitäkään vankilaan joutuu. Ruoaksihan ne yleensä päätyy. Näin oli ainakin ennen pientilallisilla. Tänä päivänä kaikki voi olla toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 12:42

Pullolta.

Lähteet:
kirjasta arvoituksia ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 13:47

Sanotaan: "Lentää kuin päätön kana". Veikkaan kana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 14:49

no ovat ne joutseniltakin katkasseet kauloi, mut siit ei tarina kerro , ovax he vankilaan joutuneet ...tekosistaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 18:04

Kanalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 21:06

Ehkä tarkoitat kanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 21:14

Kyllä kanoita päitä katkotaan,,ja lentävät vielä senjäkeen..pääöminä kanoina..eikä siintä joudu vankilaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 22:03

Kaloitakin on päitä poistanut mutta nyt jäin pohtimaan onko affenella kaula...?Kun semmoisia körmyniskoja meriahvenet on niin jos on niska täytyy kai olla kaulakin!Ja kai ne jossain maissa katkoo ihmisten kauloja kun "jakavat oikeutta"jotkut kyläpäälliköt tai mitä lieneekään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 14:43

pullo se varmaan on, mutta itse en katkoisi tulee vaan sirpaleita...