Mikä olisi halvin ja paras tapa päästä kuumalle rantalomalle heinäkuun loppupuolella? Mitä matkakohdetta suosittelette?

Lähinnä nuorille suunnattu rantaloma olisi kyseessä (muttei mikään bileloma ;) ). Kiitokset etukäteen!

Avainsanat: rantaloma loma matkakohde espanja kreikka bulgaria italia portugali kreeta malta turkki kypros

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 20:22

Hyvät hermot ja äkkilähtö Turkkiin.
Sinne pääsee halvalla ja lämmintä piisaa varmasti. Kanarialla on kylmä siihen verrattuna.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 20:28

Halvimman löydät kun käytät äkkilähtöä napsun avulla (alla linkki).
Papitin mainitsemaan Turkiin saa kyllä matkan sitä kautta.
Vahti päälle ja matkalaukku valmiiksi. Ei muuta kuin odottamaan.

www.napsu.fi/matkailu/akkila...lahtovahti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 22:50

Äkkilähdöt löydät helposti ja kätevästi täältä napsusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 10:47

Turkkiin ja Bulgariaan pääsee varmaan halvalla. Nyt juuri pääsee todella edullisesti mm. Rodokselle eli kesäkuun 5.pv hintaan 350 e yhden henegen huoneessa erinomaisesas hotellissa (ei Rodoksen kaupungissa vaan muualla). Heinäkuun tilannetta on vaikea ennustaa mutta näyttää siltä että taantuma on vaikuttanut lomamatkusteluun. Tietysti toinen syy on se että entistä useampi ostaa omatoimisen matkan netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 13:07

Bulgarian aurinkoranta. Halpa, tarpeeksi meteliä, halpaa ruokaa.Nuorille sopiva paikka.
Katsele pikamatkoja, voit onnistua vaikka päivän varotusajalla. Laukku valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 22:51

Turkkiin pääsee silloin halvalla..mutta on todella kuumaa ja tuskaita olla...ei jaksa pajon liikua..
Jos rannalla makaat vaan..niin pääseehän veteen joka hetki,kun mieli tekee.
Itse lähden vasta Lokakuussa..olin viimevuonnakin siihen aikaan,ja oli sopivat ilmat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 19:17

Bulgarian kultahietikolle pääsee ainaki tosi halvalla ja kiva paikkakin, suosittelen :)