Mikä paikka Bulgariassa on paras rantalomalle? Onko kokemuksia? Millainen sää heinäkuun loppupuolella? Muuta tekemistä nuorille?

Kiitos etukäteen :)

Avainsanat: bulgaria rantaloma burgas kultahietikot sunny beatch

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 21:30

Minä olen käynyt Bulgariassa noin 18 kertaa, ja eri vuoden aikoina. Heinäkuun loppupuolella on Saksalaisten loma alkamassa ja kaikkialle jonotus, kuumaa on , noin 28 astetta päivä lämpötila varjossa, Lapsemme kävivät ratsastamassa, pelasivat golfia, nuorten diskossa laulamassa. paras paikka on Albena, ja Nessebar on myös hyvä. Me vuokrasimme vuosia ison huvilan, palvelu pelasi aina, 3 viikkoa toukokuussa ja 3 viikkoa syyskuussa, ja tammikuussa viikko, minä hierojaa tarvitsen, lämpimät altaat , tenniskentät on hotellien lähellä.

Lisätty: 17.05.2010 - 21:48

Muut lomakohteet ovat suurempia, ja nättejä tyttöjä enemmän, vievät lompakon ja taudin jättävät jälkeensä, kauniita pitkäsäärisiä, tosi lyhyet hameet, kävellessä koklaavat miesten haaruksia ja ehdottavat jotain.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 21:20

Kokemusta on vain Sunny Beachista.
Näyttivät nuoret viihtyvän siellä hyvin. Biletyspaikkoja riittää ja heinäkuussa on hellettä. Läheisessä Nessebarissa pääsee tutustumaan vähän kulttuuriinkin. minnematka.com/content/view/30/62/
Tuossa jotain tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 22:46

Sunny Beach, on pullollaan biletyspaikkoja ja diskoja. Löytyy varmasti nuorisolle ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 11:00

Sunny Beach bilepaikka, Nessebar kulttuuri paikka, Sveti Vlas rauhallinen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 11:40

Bulgariasta ei kokemusta mutta jos bilettää haluat niin Sunny Beach on ykkösmesta. Varovainen täytyy olla jos tuonne menee, rikollisuus rehoittaa eli tyrmäystippoja voi olla juomassasi, noista muista varjopuolista puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 16:25

Siinäpä se tulikin jo edellä sanottua. Hyväksi todettu paikka vuosien takaa. Kaupungeista Varna ja Sofia sekä vanha kaupunki Veliko Tarnovo. Kerran tuli mentyä siellä naimisiin.