Mitäpä mieltä olette robotista vihkijänä niin, kuin Tokiossa on tehty?

Lisätty: 17.05.2010 - 21:07

www.hs.fi/viihde/artikkeli/R...76?ref=rss

Avainsanat: robotti pappi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 19:16

Moni varmaan vaihtaisi puolisonsa tuohon robottiin?
Yhtä paljon tunteita, mutta robotti on ahkerampi, eikä valita.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 19:11

Aika tunteetonta touhua. Vaikka aika lailla samansisältöiset vihkipuheethan ne pitää oikeat papit ja tuomaritkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 19:47

Ei mitään linkkiä ollut, minut on vihitty Maistraatissa lyhyen puheen jälkeen. Hääjuhla oli 110 ihmiselle seuraavana päivänä. Ei seremonian toimittanut henkilö/ robotti lisää sitä avioliiton onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 20:30

Tulevaisuudessa varmaan hittituote. Robottimaisesti se kirkossa ja maistraatissakin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 20:53

Pääasia, että "pääsee" naimisiin. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 21:11

waude, tosimakeeta. jos joskus vielä naimisiin menen, niin ehdottomasti Japanissa ja robotin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 22:24

Ei kiitos, pappi sen olla pitää. Jos ei pappia niin jääkööt vihkimiset vihkimättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 07:08

Olen kyllä niin vanhantainen ihminen, että kyllä se pappi pitää olla vihkimässä.
Siinä on jotain herkkää, kaunista ja tunteita nostattavia hetkiä.
Harvemmin sitä, esimerkikis jos maistraatissa vihitään laitetaan sillä lailla
edes juhlavaatteita.Ja minä kun olen sellainen "uskossa eteenpäin" ihminen.
Jumala on avioliiton asettanut, niin pieni ihminen voi siihen sitoutua Jumalan kasvojen alla.
voihan se olla silti pieni lämmin hetki, vaikka hyvin pienessäkin piirissä.
Että, joku rautaromu minua vihkimässä heh heh, ei vielä tulevina vuosina.
,Tämä on vain minun mielipiteeni.

Lähteet:
oma toteamus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 11:52

Luin tuon otsikon jostain, oliko tänään vai eilen. Japanissa on sen verran paljon väkeä että robotin vihkijänä ymmärtää ihan hyvin, mitä sillä on väliä kuka vihkii kunhan toimistus on laillinen. Liukuhihnahommaahan se on kuitenkin.
Pappi ei asiaa muuta sen paremmaksi eikä pyhemmäksi.
Maistraatissa olen ollut todistajana ja kyllä siellä pariskunnat ovat olleet kauniisti puetut molemmilla kerroilla ja liittonsa ovat kestäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 13:26

Kaikkiin tottuu sanotaa. ,aikanaan,.Ja ollaanhan sitä moneen hölmöön totuttu.Niitä ei vaan muista hetken kuluttua.En minä kyllä ottaisi ropottia vihkimään. Sanoisin että antakaa ne todistukset paperilla. Kiitos ei muuta tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 15:25

Mua huvitti kovasti koko touhu.Vois olla kivakin kokemus.En muista yhtään mitään papin puheista aikoinaan omassa vihkimistilaisuudessa.No, jos vastakkaisella puolella olisi robotti, vois jotain jäädä mieleenkin.
Sellainen hökötys olis mukava kotona. Sanoisin vaan aamulla, käypäs hakemassa postilaatikosta lehti.Se ei luultavasti sanoisi vastaan, vaan menis heti. Hmnn..Täytyy harkita.