Hei, olisin lähdössä etelään, esim.. bulgaria, kreikka,, kesä-heinäkuu., Mistä edullisesti hotelli+lento+.aamiainen, otan vinkkejä

Avainsanat: matkat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 16:46

No Napsun äkkilähdöistä tietenkin!
Voit tietysti kokeilla vaikkapa Travellinkiä tai jotain muuta lento+hotellipaketteja järjestävää, mutta mainitsemiisi paikkoihin tulee halvimmaksi valmismatka.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.05.2010 - 16:43

Jos omatoimimatkaa haet niin katsele täältä travellinkin sivuilta.

www.travellink.fi/start?&...VCookie=no

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 18:29

Kokeilepa eri matkatoimistojen sivuilta äkkilähtöjä, niiltä löytyy joskus todella edullisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.05.2010 - 22:26

Ota peruutuspaikka, sehän on edullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 10:50

Sama vinkki eli omatoimireissu travellinkin sivuilta. Tosin äkkilähtöjä jopa AM:lta löytyy tosi edullisesti kesäkuun alussa. Kaikki ei ehkä biletyspakoissa jos sitä haluat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.05.2010 - 16:54

Kiitos teidoista:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.05.2010 - 21:04

Finnmatkojen äkkilähdöissä on just nyt Rodokselle 8 pv:n matka noin 500 eurolla. Ei mikään varsinainen omatoimimatka, mutta riittää kun hyödyntää lennon ja majoituksen.